Ακόμα πιο κοντά στη νέα Mercedes GLC Coupe (photos)


Ανεξάρτητοι σχεδιαστές βάζουν στο... τραπέζι τα δεδομένα της νέας Mercedes GLC και αποτυπώνουν τη σχεδίαση της coupe έκδοσης που θα δούμε προσεχώς.

  • 14/6/2022

Λίγες ημέρες μετά την πλήρη αποκάλυψη της νέας γενιάς της Mercedes GLC οι σχεδιαστές του kolesa.ru πήραν όλα τα δεδομένα από τον σχεδιασμό του δημοφιλούς SUV και τα χρησιμοποίησαν ως βάση για τη... δική τους παρουσίση της coupe έκδοσης, την οποία αναμένεται να δούμε επισήμως το προσεχές διάστημα.

Θυμίζουμε πως η τρέχουσα –και μέχρι στιγμής η μοναδική- γενιά της GLC Coupe αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της Σαγκάης τον Απρίλιο του 2015 και τέσσερα χρόνια μετά δέχθηκε ένα facelift ώστε να συνεχίσει την πορεία της μέχρι και σήμερα.

Πλέον, με τη νέα Mercedes GLC να έχει ήδη αποκαλυφθεί σειρά παίρνει και το coupe αμάξωμα το οποίο κατάφερε να κερδίσει τους αγοραστές και να βαδίσει πάνω στον επιτυχημένο μονοπάτι που πρώτη άνοιξε η BMX X6 το 2008.

Αυτό που έκαναν οι designers του kolesa.ru ήταν να κρατήσουν σχεδόν αυτούσιο το μπροστινό μέρος της νέας GLC μέχρι και τη μεσαία κολώνα και στη συνέχεια να προσθέσουν, με τη βοήθεια των σχεδιαστικών προγραμμάτων, την κεκλιμένη οροφή που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη έκδοση.

H τρέχουσα γενιά της Mercedes GLC Coupe
H τρέχουσα γενιά της Mercedes GLC Coupe

Από εκεί και πέρα τα δύο αυτοκίνητα αναμένεται να είναι απολύτως ίδια, συνεπώς οι εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση 4MATIC ως στάνταρ. Η γκάμα των κινητήρων διαθέτει 4κύλινδρα σύνολα βενζίνης και diesel, όλα συνδυαζόμενα με ηλεκτρικό μοτέρ. Τα τέσσερα από αυτά είναι ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, ενώ τα υπόλοιπα τρία είναι plug-in hybrid με απόδοση που φτάνει τους 381 PS και 750 Nm ροπής.

Όλες οι plug-in hybrid εκδόσεις μπορούν να διανύσουν 100 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία σε ταχύτητες έως τα 140 km/h, πριν εμπλακεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic των 9 σχέσεων ως στάνταρ.

Πηγή: kolesa.ru