Ανοικτά όνειρα: Τα Cabriolet της Ελληνικής αγοράς!


ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΑΝΕΒΗΚΕ, Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ! ΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ, ΛΟΙΠΟΝ, ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.

  • 22/5/2020

Μπορεί οι συνθήκες να είναι δύσκολες για πρίγκηπες. Μπορεί ακόμα και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν περιορίσει την παραγωγή ανοικτών οχημάτων, αφού δεν είναι τόσο εμπορικά όσο τα SUV. Το γεγονός όμως ότι τα ανοικτά αυτοκίνητα «μυρίζουν» καλοκαίρι, είναι κάτι που δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς! Από την πλευρά μας, είπαμε να ρίξουμε μία ματιά στην αγορά, να δούμε τι βρίσκεται αυτή τη στιγμή διαθέσιμο.

Roadster και Cabriolet, για όλα τα βαλάντια και όλα τα γούστα. Και αν δεν σας περισσεύουν για να προχωρήσετε σε μία τέτοια αγορά, κανείς ποτέ δεν απαγόρευσε τα όνειρα. Πόσο μάλλον τα όνειρα τα καλοκαιρινά!

Audi A3 Cabriolet: Από 36.360 ευρώ

Παλαιότερα η γκάμα της Audi στην Ελλάδα περιλάμβανε αρκετές ανοικτές προτάσεις, πλέον όμως περιορίζεται στην Cabrio εκδοχή του Α3. Τι σημαίνει αυτό; Ένα open top μικρομεσαίο, με ικανοποιητικούς χώρους για μία παρέα και με μία ποιοτική, υφασμάτινη οροφή, η οποία ανοίγει και εν κινήσει, με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας που φέρει είναι δίλιτρος, με 150 ίππους και συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή, εναλλακτικά, S Tronic. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, ενώ το εσωτερικό του περιλαμβάνει το Audi Virtual Cockpit, με ψηφιακό πίνακα οργάνων.

BMW Z4: Από 57.050 ευρώ

Το future classic roadster της BMW κυκλοφόρησε στην τρίτη γενιά του το 2018, ισχυρότερο και πιο εντυπωσιακό από ποτέ. Πέραν του ότι αποτελεί αδελφό μοντέλο της Toyota Supra (για όσους αυτό λέει κάτι), άφησε κατά μέρος τη σκληρή, αναδιπλούμενη οροφή, για χάρη μίας πιο ελαφριάς και ποιοτικής υφασμάτινης, που ολοκληρώνει τη διαδικασία της αναδίπλωσης σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Αυστηρά διθέσιο, πισωκίνητο και με ισχυρούς κινητήρες που ξεκινάνε από τους 200 ίππους και καταλήγουν στους 340.

BMW Σειρά 2 Cabrio: Από 41.650 ευρώ

Παλαιότερα γνωρίζαμε τη Σειρά 1, σε Cabrio. Πλέον, με τη Σειρά 2 η BMW περνάει σε μία φάση ωριμότητας. Διατηρώντας αναλλοίωτη τη δυναμική της εμφάνιση, η ανοικτή Σειρά 2 προσφέρει σχετικά compact διαστάσεις, ευχάριστη οδική συμπεριφορά, βελτιωμένη ακουστική και λογικό κόστος κτήσης. Διατίθεται σε εκδόσεις 218i έως και 240i οπότε μπορεί να καλύψει πιο στοχευμένα τις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

BMW Σειρά 4 Cabrio: Από 59.700 ευρώ

Με τη Σειρά 4 η BMW περνάει στο επόμενο σκαλοπάτι των ανοικτών μοντέλων της. Πιο μεγάλη και πιο επιβλητική. Μπορεί να μετράει μερικά χρονάκια στην πλάτη της, παραμένει όμως εντυπωσιακή και με ένα εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα. Στα θετικά της συμπεριλαμβάνουμε τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, καθώς και τη γκάμα των κινητήρων, που περιλαμβάνει τόσο σύνολα βενζίνης, όσο και πετρελαίου. Οι εκδόσεις της ξεκινούν από τις 420i και 420d, των 184 και 190 ίππων, καταλήγοντας στην  440i των τριών λίτρων και 326 ίππων.

BMW Σειρά 8 Cabrio: Από 143.900 ευρώ

Αν και μάλλον εξωπραγματική για την Ελληνική πραγματικότητα, η Σειρά 8 δεν παύει να αποτελεί ένα γνήσιο Gran Turismo, με επιβλητική εμφάνιση και όγκο. Άκρατα πολυτελής, πλούσια και με ενσωματωμένη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, σε συστήματα ασφάλειας και ψυχαγωγίας, μπορεί εύκολα να σταθεί στην πρώτη γραμμή των ανοικτών αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κόστους. Η βασική της έκδοση ξεκινά από την 840i των τριών λίτρων και 340 ίππων και ανεβαίνει τόσο από άποψης ισχύος (μέχρι την M850i xDrive), όσο και τιμής, μέσα από μία ατελείωτη λίστα custom επιλογών.

BMW i8 Roadster: Από 185.500 ευρώ

Άλλη μία πρόταση που μετράει τα χρονάκια της στην αγορά, αν και δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος να τη χαρακτηρίσει ξεπερασμένη. Με πλαίσιο εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και ένα plug-in υβριδικό σύνολο που αποδίδει 374 ίππους αλλά καίει λιγότερο από αυτοκίνητο πόλης, το i8 αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του. Πιθανά να μην είναι τόσο γρήγορο όσο μία 911, σε απόλυτους χρόνους, εάν όμως ψάχνετε για κάτι ξεχωριστό, δύσκολα θα βρείτε αντίπαλο στα μοντέλα που πωλούνται στη χώρα μας.

Ford Mustang Convertible: Από 53.193 ευρώ

Για τον όγκο και την ιστορία που παίρνει κανείς με αυτό το αντίτιμο, η Mustang Convertible αποτελεί μία πραγματική ευκαιρία. Οπτικά είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητη. Συνδυάζει τη σπορ αίσθηση της κλειστής εκδοχής, με την ελευθερία των Cabrio και ταυτόχρονα χαρίζει και όλη την αμερικάνικη κουλτούρα που κουβαλάει μέσα της. Είτε στη βασική έκδοση των 2,3 λίτρων, είτε στη GT με τον πεντάλιτρο V8, η Mustang Convertible δεν είναι τυχαίο ότι πηγαίνει τόσο καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη.

Mazda MX-5: Από 27.509 ευρώ

Για την κατηγορία των Cabrio, το MX-5 είναι κάτι σαν τον πρώτο έρωτα στη ζωή ενός ανθρώπου. Είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό open top όχημα που θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Και όχι άδικα. Είναι προσιτό, ελαφρύ, σβέλτο και προσφέρει τόνους οδηγικής απόλαυσης, τόσο στον αμύητο, όσο και στο μυημένο. Στην τέταρτη πλέον γενιά του προσφέρεται στην κλασική έκδοση Cabrio και στην RF, με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Από κινητήρες μπορεί κανείς να διαλέξει μεταξύ 1,5 και 2,0 λίτρων, με ιπποδυνάμεις που αγγίζουν τους 184 ίππους.

Mercedes-Benz C-Class Cabrio: Από 51.700 ευρώ

Τη μεγαλύτερη γκάμα ανοικτών αυτοκινήτων, αυτή τη στιγμή, στην αγορά τη διαθέτει η Mercedes-Benz και αυτό δεν είναι τυχαίο. Οι Γερμανοί προσφέρουν cabrio σχεδόν για κάθε ανάγκη, αρχής γενομένης από τη σειρά C-Class. Το τετραθέσιο αμάξωμα, η καλή στρεπτική ακαμψία και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, κάνουν τη συγκεκριμένη πρόταση μία ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους αποζητούν κάτι με στιλ, που να εξασφαλίζει άνετες, ανοικτές, βόλτες. Και με γκάμα που ξεκινά από τη C180 και καταλήγει στη C63 AMG, θα βρουν και την έκδοση που τους ταιριάζει.

Mercedes-Benz E-Class Cabrio: Από 69.950 ευρώ

Ένα σκαλί μετά την ανοικτή C-Class, η αντίστοιχη εκδοχή της E-Class έρχεται να προσφέρει ακριβώς τα ίδια αλλά σε υπερθετικό βαθμό. Μεγαλύτερη άνεση, καλύτερη ποιότητα, πιο «αρχοντικές» βόλτες. Αντίστοιχα προσφέρεται σε πολλές διαμορφώσεις κινητήρων (βενζίνης και diesel), οι περισσότεροι εκ των οποίων εφοδιάζονται πλέον με mild hybrid τεχνολογία. Μάλιστα με μία σειρά συστημάτων, όπως το AIRSCARF, που φυσάει ζεστό αέρα από τα προσκέφαλα, θα μπορείτε να τη χρησιμοποιείτε ανοικτή και άλλες εποχές του χρόνου.

Mercedes-Benz S-Class Cabrio: Από 236.950 ευρώ

Για όποιον αποζητά την απόλυτη πολυτέλεια σε ένα ανοικτό αυτοκίνητο, το συγκεκριμένο όνομα αρκεί. Η ανοικτή εκδοχή της S-Class προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, S560 και S63 AMG 4MATIC. Επάνω της συγκεντρώνει τα πιο καλά υλικά, τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά και ο,τι θα μπορούσε να ζητήσει κανείς από ένα ακριβό αυτοκίνητο. Επιπλέον, η Mercedes-Benz φροντίζει με μία σειρά custom επιλογών να φέρει το κάθε αυτοκίνητο στα μέτρα του χρήστη, ολοκληρώνοντας τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Mercedes-Benz SLC: Από 59.450 ευρώ

Κάποτε τη γνωρίζαμε ως SLK, με τις αλλαγές όμως στην ονοματοδοσία της φίρμας, άλλαξε όνομα. Αυτό που παραμένει ίδιο είναι η φιλοσοφία πίσω από το μικρό roadster των Γερμανών. Σπορτίφ σε οδική συμπεριφορά, με δυναμικές γραμμές και ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού, είναι από τα ελάχιστα που συνεχίζει να διατηρεί σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Η πιο εμπορική της μορφή είναι αυτή της SLC 200, για όσους όμως επιθυμούν υπάρχουν ακόμη οι SLC 300 και SLC 43 AMG.

Mercedes-Benz SL: Από 155.700 ευρώ

Η σειρά SL αποτελεί πρακτικά ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκίνησης και ένα από τα πιο κλασικά ανοικτά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς, ανεξαρτήτως χρημάτων. Η ιστορία της ξεκίνησε τη δεκαετία του ’50 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα, με χαρακτηριστικά το δυναμισμό και την τεχνολογική υπεροχή. Η σκληρή, αναδιπλούμενη οροφή της μπορεί να αναδιπλωθεί σε λιγότερα από 20 δλ. Όσο για τους κινητήρες, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, SL400 και SL500.

Mercedes-Benz AMG-GT Roadster: Από 219.050 ευρώ

Εδώ πλέον μιλάμε για ένα μοντέλο που αγγίζει τα όρια του εξωτικού. Με κυβισμό 4,0 λίτρων και ιπποδυνάμεις από 476 έως 585 ίππους, η AMG-GT Roadster είναι ένα από τα γρηγορότερα ανοικτά μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Οι λίγοι τυχεροί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εκδόσεων,  AMG GT, AMG GT C, AMG GT S και AMG GT R, με διαφορές σε κινητήρες και αναρτήσεις. Ένα μοντέλο που κινείται το ίδιο εύκολα σε πίστα, όπως και στον ανοικτό δρόμο.

Mini Cabrio: Από 27.575 ευρώ

Εδώ έχουμε άλλο ένα κλασικό δείγμα μετακίνησης με στιλ. Οι ξεχωριστές γραμμές του Mini είναι δεδομένο ότι θα παραμείνουν για πάντα στη μόδα. Και η υφασμάτινη, αναδιπλούμενη οροφή, θα χαρίσει ευχάριστες καλοκαιρινές στιγμές στο 2 2 θέσεων εσωτερικό του. Το καλό με την εταιρία είναι ότι προσφέρει το Cabrio σε όλες τις βασικές εκδόσεις του κλειστού. Ξεκινά δηλαδή από το Mini One, ανεβαίνει στα Cooper/ Cooper S και περιλαμβάνει ακόμα και το «πολεμικό» JCW των 231 ίππων.

Porsche 718 Boxster: Από 82.700 ευρώ

H Boxster δεν αποτελεί μόνο το πιο προσιτό μοντέλο της Porsche αλλά και ένα ικανότατο Roadster, το οποίο μπορεί να κινηθεί ταχύτερα από πολλά άλλα σπορ μοντέλα. Στην απλή εκδοχή της είναι δίλιτρη με 300 ίππους, ενώ για όσους αποζητούν κάτι παραπάνω, υπάρχει πάντα η Boxster S των 350 ίππων, καθώς και μερικές πιο εξωτικές εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση την επιλέγουμε με το κιβώτιο PDK που είναι ένα όνειρο βγαλμένο από την αγωνιστική ιστορία της φίρμας.

Porsche 911 Carrera Cabriolet: Από 176.300 ευρώ

To all time classic μοντέλο της Porsche σύντομα θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση Targa, για τους πιο ψαγμένους. Μέχρι τότε, μπορεί κανείς να στραφεί στην Cabriolet, που διατηρεί αυτούσιο το χαρακτήρα της 911, προσθέτοντας την αίσθηση του αέρα και της ελευθερίας όταν πέφτει η κουκούλα. Η τιμή της δεν είναι ευκαταφρόνητη, ακόμα και στη βασική Carrera. Ο χαρακτήρας όμως και οι επιδόσεις της, απλά, δεν έχουν αντίστοιχο, στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Smart Fortwo Cabrio EQ: Από 28.490 ευρώ

Εάν ψάχνετε για το απόλυτο μικρό Cabrio, το μοντέλο της Smart είναι μάλλον μονόδρομος. Εδώ δεν συζητάμε για επιδόσεις και δυναμισμό, αλλά περισσότερο για στιλ και πρακτικότητα. Με μήκος 2,69 μέτρα, που του επιτρέπουν να στρίβει και να χωράει παντού, το Fortwo Cabrio EQ αποτελεί μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική για την πόλη. Μπόνους ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας του, απόδοσης 82 ίππων, που χαρίζει επαρκείς επιδόσεις με ένα πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης.