Deja vu: Η Lamborghini τερματίζει για ακόμα μία φορά την παραγωγή της Aventador


Ο λόγος που οι Ιταλοί επανέφεραν στην παραγωγή την Aventador, είναι επειδή οι τελευταίες 15 μονάδες βρίσκονται αυτή τη στιγμή 3.000 m. κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας των Αζορών.

  • 27/9/2022

To ημερολόγιο έγραφε “Φεβρουάριος 2022” όταν η μεγάλη φωτιά που ξέσπασε στο οχηματαγωγό πλοίο Felicity Aceπου έπλεε στη θάλασσα των Αζορών με προορισμό τις ΗΠΑ, είχε ως αποτέλεσμα να καταστραφούν εκατοντάδες καινούργια αυτοκίνητα που ταξίδευαν προς τους νέους ιδιοκτήτες τους.

Ευτυχώς, τα 22 μέλη του πληρώματος δεν έπαθαν το παραμικρό ωστόσο μία από τις εταιρείες που... τράβαγε τα μαλλιά της με αυτή την εξέλιξη ήταν η Lamborghini που μέσα στο πλοίο είχε αρκετά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και 15 τελευταίες μονάδες της Aventador Ultimae, η παραγωγή της οποία είχε τερματιστεί.

Προκειμένου η Lamborghini να μη δυσαρεστήσει τους αγοραστές που περίμεναν για μήνες να πάρουν στα χέρια τους τα supercars πήρε τη μεγάλη -και αρκετά κοστοβόρα- απόφαση να βάλει ξανά μπροστά την παραγωγή και να προχωρήσει στην κατασκευή των 15 τελευταίων μονάδων της σειράς.

Προφανώς και δεν μιλάμε για εύκολη διαδικασία αφού έπρεπε να έρθουν ξανά σε συμφωνία με τους προμηθευτές ενώ την ίδια στιγμή έπρεπε να στήσουν ξανά από την αρχή την γραμμή της παραγωγής μέσα από την οποία θα έβγαιναν τα τελευταία κομμάτια. Πλέον, τα αυτοκίνητα έχουν ολοκληρωθεί και αυτό που μένει είναι η ασφαλής μεταφορά τους στους ανυπόμονους ιδιοκτήτες τους.

Σύμφωνα με την Lamborghini η Aventador, από το 2011 όταν και παρουσιάστηκε, πούλησε 11.465 μονάδες και ο συγκεκριμένος αριθμός είναι κατά πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τα 5.000 περίπου αυτοκίνητα που πούλησε ο πρόγονός της, η Murcielago. Μάλιστα τονίζουν την τεράστια εμπορική επιτυχία του μοντέλου σημειώνοντας πως μόνο η Aventador πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από όλα τα V12 μοντέλα της φίρμας.

Η Lambοrghini σχεδιάζει το 2024 η γκάμα της να αποτελείται αποκλειστικά από υβριδικά μοντέλα και συνεπώς αυτές οι 15 Aventador έγραψαν τον επίλογο στο κεφάλαιο των "supercar χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση" της εταιρείας, με τον διάδοχό της να αποτελεί ήδη αντικείμενο συζήτησης για πολλούς fans της φίρμας.