Εκτός Ευρώπης το Suzuki Jimny


ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ, Η SUZUKI ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ JIMNY ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΤΟ 2021, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 23/1/2020

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο ινδικό αυτοκινητικό Τύπο, οι ιθύνοντες της Suzuki πρόκειται να σταματήσουν την πώληση του Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά, εξαιτίας της αδυναμίας του κινητήρα του να πληροί τα όρια προστασίας του περιβάλλοντος που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Συγκεκριμένα, ο 1.5 βενζινοκινητήρας του Jimny έχει μέση τυποποιημένη τιμή  διοξειδίου του άνθρακα 154 g/km (κατά πρωτόκολλο «NEDC») ή 178 g/km (κατά πρωτόκολλο «WLTP»).

Suzuki Jimny VS Dacia Duster: Οι τελευταίοι των Μοϊκανών

Οι τιμές αυτές επηρεάζουν σημαντικά τον μέσο όρο στην γκάμα των μοντέλων της Suzuki και η επιβολή προστίμων από την Ε.Ε. προς την εταιρεία είναι δεδομένη, καθώς το Jimny είναι δημοφιλές και οι πωλήσεις του είναι αυξημένες. Συνεπώς, η λύση που σκέφτηκαν τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας είναι να σταματήσουν να εισάγουν το Jimny στη Γηραιά ήπειρο από το 2021, για να αποφύγουν το οικονομικό κόστος.

Βεβαίως, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το Jimny θα εξακολουθήσει να διατίθεται στην Ευρώπη ως μικρό επαγγελματικό βαν, καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων τα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα δεν είναι το ίδιο αυστηρά. Πάντως, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι άνθρωποι της Suzuki δεν αποκλείουν να επαναφέρουν το (θρυλικό μεταξύ των φίλων της εκτός δρόμου κίνησης) μοντέλο στην Ευρώπη με άλλον κινητήρα, ωστόσο δεν προσδιόρισαν πότε θα γίνει αυτό.