Και βενζίνη και ηλεκτρισμός: Η BMW θα επεκτείνει την γκάμα της M3


Η χαλάρωση των περιορισμών ρύπων των ΜΕΚ θα επιτρέψει στους Γερμανούς να ακολουθήσουν δύο μονοπάτια ταυτόχρονα.

  • ΦΩΤΟ: BMW - UWE FISCHER
  • 11/3/2024

Η BMW βρίσκεται στη διαδικασία εξηλεκτρισμού ολόκληρης της γκάμας της, ταυτόχρονα και της M3. Για καιρό, τα πλάνα ήθελαν τους Βαυαρούς να αφαιρούν τις θερμικές εκδόσεις του μοντέλου από τους καταλόγους τους, στρέφοντας το βλέμμα τους αποκλειστικά στον ηλεκτρισμό. Ωστόσο, αυτό δείχνει να έχει αλλάξει, αφού η νέα BMW M3 πρόκειται να περιλαμβάνει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές, όσο και θερμκές εκδόσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BMW Blog, οι δύο διαφορετικές εκδόσεις δε θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Ο τρέχων κινητήρας I6 S58 χωρητικότητας 3,0 L θα διατηρηθεί και στην επόμενη γενιά του μοντέλου, αφού θα συνεχίσει να βρίσκεται εντός του πλαισίου των νέων κανονισμών ρύπων. Για τη θερμική M3, αυτό σημαίνει ότι η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 PS, όμως όλα δείχνουν ότι δε θα έχει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσο για την ηλεκτρική BMW M3, αναμένεται να καταφτάσει με διάταξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, όπως είχε αποκαλύψει η αυτοκινητοβιομηχανία πριν μερικά χρόνια. Σε εκείνη τη φάση, αυτή η επιλογή έμοιαζε να είναι η μοναδική για την επόμενη M3, όμως τα πράγματα δείχνουν να έχουν αλλάξει.

Φυσικά, ο στόχος της BMW, όπως και πολλών άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι να αυξήσουν τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων τους, ταυτόχρονα όμως με τη διατήρηση των θερμικών κινητήρων στην κεντρική σκηνή του κόσμου της αυτοκίνησης, για όσο περισσότερο είναι δυνατό.

Τόσο η εξαίρεση της ΕΕ στην απαγόρευση των ΜΕΚ του 2035, που θα επιτρέπει την πώληση νεών οχημάτων με θερμικούς κινητήρες που τροφοδοτούνται από βιοκαύσιμα, όσο και η χαλάρωση των περιορισμών των νέων κανονισμών Euro 7, θα παίξουν καίριο ρόλο στην ύπαρξη χώρου και για τις δύο τεχνολογίες, στην γκάμα των Γερμανών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ο CEO της BMW εξηγεί γιατί οι Βαυαροί επιμένουν στις ΜΕΚ

BMW M: «Δε θα μικρύνουμε τους κινητήρες μας»

BMW M: Τα γράμματα «M» και «i» δεν θα μπουν ποτέ μαζί σε ονομασία μοντέλου