Με κινεζικά κεφάλαια το εργοστάσιο μπαταριών της Renault στη Γαλλία


Την κινεζική εταιρεία Envision επέλεξε η γαλλική φίρμα για την κατασκευή μπαταριών για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Οι νέες θέσεις εργασίας και το ύψος της επένδυσης.

  • 28/6/2021
  • Η Renault σύμφωνα με πληροφορίες του automotivenews.com έχει επιλέξει τη Envision AESC να κατασκευάσει μπαταρίες για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου Renault 5.
  • Το νέο εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών αυτοκινήτων θα έχει έδρα τη βόρεια Γαλλία θα δημιουργήσει τουλάχιστον 1.000 θέσεις εργασίας.

Ο Xavier Bertrand, από το κόμμα της αντιπολίτευσης Les Republicains, ο οποίος αγωνίζεται για επανεκλογή ως επικεφαλής της περιοχής Hauts-de-France της Γαλλίας, επιβεβαίωσε την επένδυση της Envision στο γαλλικό εργοστάσιο.

Ο Bertrand ανέφερε ότι οι 1.000 θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν αρχικά θα μπορούσαν να φτάσουν τις 2.500 μακροπρόθεσμα.

Οι επενδύσεις και οι λεπτομέρειες για τις θέσεις εργασίας αναμένεται να επιβεβαιωθούν τη Δευτέρα από τον Πρόεδρο Emmanuel Macron. Πληροφορίες αναφέρουν ότι για το εργοστάσιο επενδύθηκαν περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ από την Envision.

Το εργοστάσιο μπαταριών Douai θα συμπληρώσει τον κόμβο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Renault, γνωστός ως «Renault ElectriCity», που γεννήθηκε από τη ένωση τριών εργοστασίων της στη βόρεια Γαλλία, Douai, Ruitz και Maubeuge. Ο κόμβος στοχεύει στην παραγωγή 400.000 οχημάτων ετησίως έως το 2025.

Η ACC, μια επιχείρηση που υποστηρίζεται από τους ανταγωνιστές της Renault, Stellantis και Saft, μια μονάδα της TotalEnergies, θα έχει επίσης εργοστάσιο μπαταριών στη βόρεια Γαλλία.

Η σταδιακή μείωση της παραγωγής κινητήρων ντίζελ στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να οδηγήσει σε περικοπές θέσεων εργασίας τα επόμενα χρόνια ή να ωθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεκπαιδεύσουν τους εργαζόμενους και να βρουν νέους δρόμους για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, υπό την πίεση των πολιτικών.

Η Renault ανακοίνωσε πέρυσι σχέδιο περικοπής 4.600 θέσεων εργασίας σε μια προσπάθεια μείωση τους κόστους λειτουργίας της, λόγω και της δραστικής αναδιάρθρωσης της του αντίπαλου ομίλου PSA, που τώρα αποτελεί μέρος της Stellantis.