Mobilize: Πρώην designer των Dacia και Lada ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού


Η νέα εταιρεία κινητικότητας της Renault, Mobilize, διόρισε τον πρώην designer της Dacia και της Lada, Jean-Philippe Salar, ως διευθυντή σχεδιασμού της.

  • 3/12/2022

Ο Salar θα πάρει τη σκυτάλη από τον Patrick Lecharpy, ο οποίος αποσύρεται μετά από 30 χρόνια στη Renault. Ο Salar θα αναφέρεται στον Fedra Ribeiro, επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Mobilize, και στον Laurens van den Acker, το αφεντικό σχεδιασμού του Ομίλου Renault.

Ο Lecharpy είχε αναλάβει τον σχεδιασμό των πρώτων προσπαθειών της μάρκας: το διθέσιο Duo, το μονοθέσιο Solo και έναν φορητό φορτιστή EV.

«Θα ήθελα να ευχηθώ ένα θερμό καλωσόρισμα στον Jean-Philippe Salar καθώς εντάσσεται στην οικογένειά μας των «Mobilizers»», είπε ο Ribeiro. «Η εμπειρία του θα είναι εξαιρετικά πολύτιμη για την Mobilize, μια μάρκα που πρέπει να σκέφτεται διαφορετικά και να λαμβάνει υπόψη ολόκληρο το οικοσύστημα κινητικότητας σε ό,τι κάνει».

Μετά την αποφοίτησή του το 1996 στο Παρίσι, ο Salar ξεκίνησε την καριέρα του ως σχεδιαστής του αμαξώματος για τα οχήματα κοινής χρήσης της Renault.

 Στη Renault, ήταν υπεύθυνος για το Renault Clio τρίτης γενιάς και την παραλλαγή του RS, πριν συνεισφέρει σε διάφορες εκδόσεις του hatchback Renault Mégane.

Το 2013, η δουλειά του Salar στη Νότια Κορέα ως project manager στη Renault Samsung Motors περιελάμβανε την ηγεσία των ομάδων σχεδιασμού για την ανάπτυξη του Renault Koleos για την κορεατική αγορά.

Στη Lada, διορίστηκε ως επικεφαλής σχεδιασμού, όπου συνέβαλε στην ανανέωση του Niva και πριν από αυτό εργάστηκε στη Ρουμανία στη Dacia και επέβλεψε την ανάπτυξη της νέας σειράς Dacia Duster, Dacia Sandero και Dacia Jogger.

Ο Van den Acker είπε για τον Salar: «Η εκτεταμένη εμπειρία του στη διεθνή αγορά, το όραμά του για την κινητικότητα, η δημιουργικότητά του και ο ενθουσιασμός του θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στην πρόκληση που θέτει το μέλλον της κινητικότητας μέσω ολοένα και πιο καινοτόμων και ευέλικτων λύσεων».

Η μάρκα Mobilize της Renault θα είναι υπεύθυνη για την παραγωγή των δικών της ηλεκτρικών οχημάτων, των δικτύων χρέωσης και των πακέτων συνδρομής. Αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 30% του συνολικού κύκλου εργασιών της μητρικής εταιρείας έως το 2030 και θα επικεντρωθεί στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.00000000