Νέο Volkswagen Golf: Όλες οι πληροφορίες για το facelift που έρχεται το 2024


Η ανανέωση της τρέχουσας 8ης γενιάς θα είναι η τελευταία με (αναβαθμισμένους) θερμικούς κινητήρες - Δείτε τι αλλάζει.

  • 11/8/2023

Για το μέλλον του Volkswagen Golf έχουν γραφτεί πολλά, από πληροφορίες και ρεπορτάζ, μέχρι και επίσημες δηλώσεις από την γερμανική φίρμα. Αυτό που ξέρουμε, δεδομένα, είναι ότι η τρέχουσα, 8η γενιά του, θα ανανεωθεί το 2024, διατηρώντας τις «άμυνές» της στο κύμα της ηλεκτροκίνησης.

Ο CEO της VW, Thomas Schafer, έχει επιβεβαιώσει με δηλώσεις του ότι την ερχόμενη χρονιά θα παρουσιαστεί η facelift έκδοση, που όλα δείχνουν ότι θα είναι η τελευταία με θερμικούς κινητήρες. Η «περιβόητη» 9η γενιά θα έρθει προς το τέλος της δεκαετίας και θα είναι ηλεκτρική.

Εδώ και αρκετούς μήνες, διάφορα πρωτότυπα του δημοφιλούς hatchback δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους. Σάς έχουμε παρουσιάσει κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την plug-in hybrid έκδοση GTE, με «έξυπνο» καμουφλάζ, ενώ οι σχεδιαστές του kolesa.ru «εμπνεύστηκαν» από τις εικόνες των αυτοκινήτων δοκιμής και παρουσίασαν τη δική τους «πρόβλεψη» για τη μορφή που θα έχει η facelift έκδοση.

Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες που μοιάζουν «ασφαλείς» και παρουσιάζονται, συνολικά, σε δημοσίευμα του βρετανικού Autocar. Το καινούριο Golf θα έχει ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση, αναβαθμισμένα υβριδικά κινητήρια σύνολα και μεγαλύτερες οθόνες στο εσωτερικό.

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MQB Evo του Ομίλου VW, όπως η επερχόμενη 3η γενιά του Tiguan και η 9η του Passat, θα διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη σε συγκεκριμένες εκδόσεις, ενώ θα υπάρχουν «ενισχύσεις» σε διάφορα σημεία προκειμένου να αυξηθεί η συνολική ακαμψία του.

Όπως αναφέρουν οι Βρετανοί, η Volkswagen έχει ρίξει μεγάλο βάρος στα PHEV κινητήρια σύνολα του Golf. Τόσο το eHybrid όσο και το GTE θα «φέρουν» τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 L EA211 Evo, αντί για τον 1,4 L EA211 της τρέχουσας γενιάς. Έτσι, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς, υποστηρίζουν ότι θα υπάρχει αύξηση ισχύος κατά 11 PS στο eHybrid (215 PS) και 15 PS στο GTE (260 PS). Επιπλέον, θα εφοδιάζονται με μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 100 km.

Βελτιώσεις αναμένονται και στο εσωτερικό, με αναβαθμισμένο σύστημα infotainment για πιο γρήγορη λειτουργία, αλλά και νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως ένα ενημερωμένο Park Assistant με αυτοματοποιημένη λειτουργία.

Νέες θα είναι και οι οθόνες, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,4 ιντσών και κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment 12,9 ιντσών. Το μενού του τελευταίου θα είναι απλοποιημένο, ενώ βελτιωμένη θα είναι συνολικά και η εργονομία των διάφορων χειριστηρίων, αλλά και η ποιότητα κατασκευής των υλικών.

Ακολουθώντας τις επιθυμίες των πελατών της, η Volkswagen θα επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στο τιμόνι, ενώ νέα θα είναι η κεντρική κονσόλα αλλά και οι επενδύσεις των θυρών.

Εκτός από τις PHEV εκδόσεις, στη γκάμα θα εμπλουτιστούν τα mild hybrid κινητήρια σύνολα, με τα οποία θα επιτυγχάνεται και ο στόχος των χαμηλότερων εκπομπών ρύπων αλλά και πρόσθετη ισχύς για τα μοντέλα eTSI. Το Autocar, μάλιστα, επικαλείται πηγές βάσει των οποίων ακόμα και οι εκδόσεις GTI και R θα αποκτήσουν ήπια υβριδικό χαρακτήρα.

Πηγή: Autocar