Το NSX ένα αυτοκίνητο θρύλος στην Ιαπωνία και όχι μόνον, είναι ένα από τα πιο σπάνια και πραγματικά σπορ αυτοκίνητα που έχουν βγεί από τις γραμμές παραγωγής της Honda.
Για όποιον ενδιαφέρεται να έχει στο γκαράζ του το μοναδικό αυτό αυτοκίνητο, ενδιαφέρον παρουσιάζει μια δημοπρασία στην Αυστραλία για ένα NSX, το οποίο έχει διανύσει μόλις 92.516 χιλιόμετρα και έχει καταχωριστεί στη λίστα της Collecting Cars πρός πώλησης, με την πρώτη ταξινόμηση να έχει γίνει στην Ιαπωνία.
Μάλιστα, ο νυν ιδιοκτήτης του, το έχει στην κατοχή του μόλις έναν χρόνο και θα το παραχωρήσει με πλήρες ιστορικό συντήρησης, αλλά και τα εργοστασιακά εγχειρίδια χρήσης και τα εργαλεία που συνόδευαν το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.
Εάν δεν έχετε πεισθεί ακόμη, να σας πούμε πώς το χρώμα είναι «μαμά», δηλαδή, το εργοστασιακό Formula Red, το οποίο έχει γυαλισθεί για να ανακτήσει τη λάμψη του, ενώ καλογυαλισμένες είναι και οι έξτρα αλουμινένιες ζάντες, που έχουν τοποθετημένα ελαστικά Yokohama Advan.
Σε εξαιρετική κατάσταση και το εσωτερικό, όπως αποκαλύπτουν οι σχετικές φωτογραφίες για το δερμάτινο σαλόνι, στο οποίο ξεχωρίζει και το τιμόνι της Momo, με μοναδικό «πρόβλημα» στο γεγονός ότι δεν δουλεύουν τα ηχεία όπως δηλώνει ο πωλητής. Μικρό το κακό…
Στα «έξτρα» η εξάτμιση KSP, όπως και ένα νέο μπροστινό μικρό σπόιλερ που βελτιώνει την αεροδυναμική. Στον νέο αγοραστή, θα δοθεί «προίκα», το εργοστασιακό τιμόνι, οι ζάντες, αλλά και το εμπρός μικρό σπόιλερ.
Να θυμίσουμε ότι ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο διέθετε και ο αείμνηστος Ayrton Senna, λόγω και της συνεργασίας του με την ομάδα της Honda στην Formula 1.
Να θυμίσουμε πώς, το Honda NSX πρώτης γενιάς τροφοδοτεί ατμοσφαιρικός, τεχνολογία VTEC βενζινοκινητήρας V6 3,0 λίτρων απόδοσης 270 ίππους και ροπής 285 Nm, που συνδυάζεται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Όσοι πιστοί…
Διαβάστε ακόμη