Toyota Mirai: Το υδρογονοκίνητο μοντέλο των Ιαπώνων ανανεώνεται για το 2024 (photos)


Η Toyota ανανεώνει τη δεύτερη γενιά του Mirai, ώστε να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό που έρχεται με γοργούς ρυθμούς.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA USA
  • 26/1/2024

Η Toyota επιταχύνει τη διαδικασία περιορισμού των εκπομπών άνθρακα της γκάμας της, λανσάροντας νέα ηλεκτρικά οχήματα και σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματά της. Ένα από τα ρηξικέλευθα μοντέλα, πάνω στο οποίο έχει επενδύσει αρκετά η εταιρεία, καθώς βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στην γκάμα της, είναι το υδρογονοκίνητο Mirai.

Πρόκειται για ένα FCEV, δηλαδή για ένα ηλεκτρικό όχημα που διαθέτει από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Η Toyota ανανέωσε το αντισυμβατικό της sedan για το 2024, προσφέροντάς του νέα εμφάνιση κι αναβαθμίσεις.

Όσον αφορά την όψη του, έχουν προστεθεί σήματα της σειράς Beyond Zero, τα οποία πρωτοεμφανίστηκαν στη νέα γενιά του Prius και θα έχουν τη θέση τους σε κάθε υβριδικό και ηλεκτρικό προϊόν της αυτοκινητοβιομηχανίας από εδώ και στο εξής. Εκτός αυτού, έχει εξοπλιστεί με τη σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense 3.0, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ταυτόχρονη ανίχνευση πεζών, προηγμένο adaptive cruise control με χρήση ραντάρ για κίνηση σε υψηλές ταχύτητες, σύστημα διατήρησης λωρίδας και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αλλά και Proactive Driving Assist.

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου τροφοδοτούν έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 182 PS, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Για τα 0-100 km/h απαιτούνται 9,1 sec, ενώ η αυτονομία της βασικής έκδοσης XLE φτάνει τα 647 km με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ υδρογόνου.

Αυτή τη στιγμή, είναι το ένα εκ των δύο FCEV που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, με το δεύτερο, Hyundai Nexo, να βρίσκεται πολύ χαμηλότερα από αυτό, σε επίπεδο πωλήσεων. Άλλωστε, το Mirai κατάφερε να καταγράψει μεγαλύτερες πωλήσεις ακόμη και από τη Supra το 2023, όντας ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο πρότζεκτ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ωστόσο, το Toyota Mirai θα κληθεί να αντιμετωπίσει ακόμη έναν αντίπαλο σύντομα, αφού η Honda αναμένεται να λανσάρει μία υδρογονοκίνητη έκδοση του CR-V εντός του τρέχοντος έτους. Για το λόγο αυτό, ακόμη και αυτές οι μικρές αναβαθμίσεις στη δεύτερη γενιά του sedan των Ιαπώνων μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην προετοιμασία του για τη νέα «μάχη».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Rimac ετοιμάζει EV που δε θα έχει μπαταρία, αλλά θα χρησιμοποιεί... υγρά καύσιμα!

Ο πρώτος ευρωπαϊκός κινητήρας υδρογόνου αποδίδει 410 PS και είναι έτοιμος να μπει στην πίστα (photos)

Στη Δανία το υδρογόνο «τελείωσε» νωρίς - Κλείνουν όλα τα πρατήρια ανεφοδιασμού