Αυτή είναι η «πρόταση» για ένα ηλεκτρικό Ford Focus (video-photos)


Το Ford Focus δε διαθέτει ηλεκτρική έκδοση, αλλά αν ήταν να αποκτήσει, θα μπορούσε να έχει τη συγκεκριμένη μορφή. Και θα μας άρεσε πολύ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: THEO THROTTLE (THEOTTLE)/INSTAGRAM
  • 26/3/2024

Η ηλεκτροκίνηση εισβάλλει για τα καλά στον κλάδο του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Άλλωστε, για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στις αγορές της Ευρώπης αποτελεί μονόδρομο, με δεδομένη την απόφαση για απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με ΜΕΚ από το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο εξηλεκτρισμός της προσφερόμενης γκάμας μοντέλων των brand επιταχύνεται, ασφαλώς με διαφορετικούς ρυθμούς ανά εταιρεία. Πολλές επιλέγουν να παρουσιάσουν εντελώς νέες προτάσεις στους υποψήφιους αγοραστές, ενώ δε λείπει και ο εμπλουτισμός ενός υπάρχοντος μοντέλου με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία με την πάροδο των χρόνων θα καταστεί και μοναδική.

Η Ford θα παρουσιάσει εντός του 2024 το πρώτο ηλεκτρικό Puma και ενώ δεν υπάρχει πρόθεση για κάτι αντίστοιχο για το Focus, ο γνωστός ανεξάρτητος σχεδιαστής του διαδικτύου Theo throttle (Theottle), κάνει εμμέσως τη δική του πρόταση για το εμβληματικό μικρομεσαίο μοντέλο.

Μάλιστα, συνδυάζει το παρόν με το παρελθόν της φίρμας, καθώς σχεδιαστικά αντλεί έμπνευση από την ηλεκτρική Mustang Mach-E, ωστόσο από πλευράς ονόματος αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό Escort, «βαφτίζοντας» το δικό του Focus EV ως E-scort.

Και ως ηλεκτρική, η συγκεκριμένη «ερμηνεία» του Focus διατηρεί το hatchback αμάξωμα, αλλά με σαφείς διαφοροποιήσεις από το υπάρχον μοντέλο. Ο Theottle έφτιαξε το δημιούργημά του με στόχο να είναι ανταγωνιστικό «απέναντι στα MG4, Renault Megane και Volkswagen ID.3», όπως ο ίδιος αναφέρει.

Δείτε στο video που ανήρτησε στο προσωπικό του κανάλι στο YouTube τη διαδικασία «γέννησης» του ηλεκτρικού Ford Focus.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Test Drive: Ford Focus 1.0T MHEV 125PS Powershift - Δοκιμάζουμε το οδηγοκεντρικό μικρομεσαίο

Το νέο Ford Focus αποκτά το σύστημα ψυχαγωγίας και επικοινωνίας SYNC 4

Ανατροπή: Η Ford διατηρεί ανοικτό το εργοστάσιο κατασκευής του Focus