Βρείτε τις διαφορές: Η Lamborghini αλλάζει το σήμα της για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια (video-photos)


Ο ταύρος είναι εδώ, όπως και η ασπίδα, ωστόσο οι διαφοροποιήσεις είναι ξεκάθαρες και αντικατοπτρίζουν τη μετάβαση στη νέα εποχή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: LAMBORGHINI
  • 29/3/2024

H Lamborghini διάγει τις καλύτερες στιγμές της 61χρονης ιστορίας της, ξεπερνώντας, το 2023, για πρώτη φορά το «φράγμα» των 10.000 παραδόσεων οχημάτων (10.112).

Η ιταλική φίρμα βρίσκεται σε διαδικασία μετασχηματισμού, με τη νέα στρατηγική της Direzione Cor Tauri, η οποία επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα. Ωστόσο, αυτές οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στον τομέα των μοντέλων, αλλά επεκτείνονται σε όλα τα επίπεδα.

Έτσι, παρουσίασε το νέο της έμβλημα, ανανεώνοντάς το για πρώτη φορά μετά από περισσότερες από δύο δεκαετίες. Η αλλαγή καθοδηγήθηκε από την επιθυμία προσαρμογής της οπτικής έκφρασης της φίρμας, ώστε να αντικατοπτρίζει ακόμα καλύτερα τις αξίες της «γενναιότητας», του «απροσδόκητου» και της «αυθεντικότητας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Η αναθεώρηση ακολουθεί τη φιλοσοφία «Driving Humans Beyond», η οποία μεταφράζεται στην πρόθεσή της να ξεπερνά πάντα τα όρια, τα πρότυπα και τις συμβατικότητες. Με αυτό τον τρόπο θέλει να δημιουργήσει ένα σταθερό «δέσιμο» με τις μελλοντικές γενιές, τις οποίες στοχεύει να εμπνεύσει με αρχές όπως η καινοτομία και η βιώσιμη ανάπτυξη.

Το νέο logo που παρουσιάστηκε έχει «προσεκτικές» διαφοροποιήσεις από το προηγούμενο, διατηρώντας τον ταύρο και την ασπίδα. Ωστόσο η μινιμαλιστική σχεδίαση επηρεάζει και τα δύο στοιχεία. Ο ταύρος είναι πιο λιτός, χάνοντας την τρισδιάστατη μορφή του, ενώ έχει υιοθετηθεί μια πιο ευρεία γραμματοσειρά, που πλέον αναφέρεται επίσημα ως Automobili Lamborghini και «αντικατοπτρίζει» τις ξεκάθαρες σχεδιαστικές γραμμές των μοντέλων της.

Τα χρώματα είναι πιο minimal, αλλά και έντονα. Το λευκό και το μαύρο παραμένουν κυρίαρχα, συμβολίζοντας «την ξεκάθαρη ταυτότητα της φίρμας», ενώ το κίτρινο, αλλά και το χρυσό που προστίθεται, χρησιμοποιούνται ως χρώματα που κάνουν το έμβλημα πιο εμφατικό.

Το απερχόμενο σήμα της Lamborghini
Το απερχόμενο σήμα της Lamborghini

Το νέο έμβλημα θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα επόμενα μοντέλα της Lamborghini, με το διάδοχο της Huracan και τη νέα Urus PHEV να «φλερτάρουν» με την πρωτιά. Ήδη, πάντως, έχει κάνει την εμφάνισή του στα social media της φίρμας… χωρίς την κλασική ασπίδα, έχοντας μόνο τον ταύρο, για πρώτη φορά στην ιστορία. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο έντονο και θα «μεταφέρει» ακόμα πιο εμφατικά τις αξίες του brand.

Τέλος, σε συνεργασία με το Lamborghini Centro Stile, δημιουργήθηκε και ένα καινούριο σύνολο εικονιδίων, που θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα ψηφιακά μέσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Lamborghini: Το πρώτο μοντέλο της επέστρεψε στη βάση του μετά από 60 χρόνια (photos)

Πλησιάζει η ώρα της υβριδικής Lamborghini Urus – Η πρώτη διαρροή (photo)

Η σπάνια Lamborghini Centenario εμφανίζεται σε δημοπρασία και προκαλεί πανικό (photos)