Αποκάλυψη: Δείτε το εσωτερικό της νέας Porsche Macan, με όλες τις οθόνες σε λειτουργία (photos)


Ο πίνακας οργάνων, οι ενδείξεις αυτονομίας, η οθόνη του συστήματος infotainment και όλες οι λεπτομέρειες... στο πιάτο σας!

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 3/4/2023

Ο χρόνος κυλά αντίστροφα για την αποκάλυψη της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης της Porsche Macan. Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει εδώ και αρκετά χρόνια την επόμενη «μέρα» του πετυχημένου SUV, το οποίο θα έχει έντονα σπορ χαρακτήρα.

Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την πρώτη φορά που ο κατασκοπευτικός φακός των συνεργατών μας συνάντησε πρωτότυπα της Macan EV να δοκιμάζονται. Από τότε σας έχουμε προσφέρει αρκετά πακέτα φωτογραφιών, σε διάφορες στιγμές, ενώ δεν έλειψαν και 1-2 μεμονωμένες εικόνες από το εσωτερικό.

Ωστόσο, αυτή τη φορά, έχουμε ένα πλήρες πακέτο φωτογραφιών του εσωτερικού και, για πρώτη φορά, είναι αρκετά αποκαλυπτικό, καθώς όλες οι ψηφιακές οθόνες είναι σε λειτουργία. Έτσι εκτός από τη σχεδίασή τους, παίρνουμε και χρήσιμες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία για την αυτονομία της νέας ηλεκτρικής Macan.

Με την μπαταρία να βρίσκεται στο 82% και τη θερμοκρασία της στους 27 βαθμούς Κελσίου, η αυτονομία που δείχνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 234 km. Βέβαια, οι συνθήκες είναι δύσκολες, καθώς η δοκιμή γίνεται στα χιόνια, με την εξωτερική θερμοκρασία να είναι οριακά πάνω από τους 0 βαθμούς (0,5 δείχνει η οθόνη), ενώ ο διζωνικός κλιματισμός έχει οριστεί στους 21,5 βαθμούς για τον οδηγό και 21,0 για τον συνοδηγό.

Αν και το νούμερο μοιάζει χαμηλό, δεν πρέπει να ξεχνάμε, επιπλέον, ότι αφενός δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι η μπαταρία που χρησιμοποιείται είναι αυτή που θα έχει το μοντέλο παραγωγής και αφετέρου το πρωτότυπο να μη διαθέτει την τελική έκδοση του λογισμικού.

Η βασική οθόνη του συστήματος infotainment είναι ενσωματωμένη ψηλά στην κονσόλα, έχει πλήρως «ανεπτυγμένο» το menu και λίγο πιο χαμηλά βρίσκεται ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού.

Ένα ασφαλές συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι υπάρχουν λιγότεροι διακόπτες αφής, καθώς πολλές λειτουργίες έχουν ενσωματωθεί στην κύρια οθόνη.

Συνολικά το εσωτερικό δείχνει εκσυγχρονισμένο και με σαφείς επιρροές από την ηλεκτρική Taycan, όπως, για παράδειγμα η διάταξη διπλής οθόνης για οδηγό και σύστημα infotainment, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων.

Ωστόσο, δεν υιοθετείται η επιλογή πρόσθετης οθόνης αφής στο κάτω τμήμα της κονσόλας. Παρόλα αυτά, το γυαλιστερό πάνελ στο ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού, μπορεί να περιλαμβάνει μια τρίτη οθόνη.

Επίσης, στις φωτογραφίες είναι εμφανές το πάνελ της θύρας του οδηγού, με ασημί και μεταλλικά φινιρίσματα, το οποίο περιλαμβάνει αρκετά κουμπιά, που δεν περιορίζονται μόνο στον έλεγχο της λειτουργίας των ηλεκτρικών παραθύρων και των εξωτερικών καθρεπτών.

Στο εξωτερικό, δεν διαπιστώνουμε ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με προηγούμενες λήψεις μας. Η Porsche εξακολουθεί να χρησιμοποιεί παραπλανητικό καμουφλάζ που κάνει το πρωτότυπο να μοιάζει με θερμικό, εμφανίζοντας ψεύτικες διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος αλλά και μια ψεύτικη μάσκα.

Παραπλανητική είναι και η εικόνα για τα εμπρός φωτιστικά σώματα, καθώς έχουν τοποθετηθεί αυτοκόλλητα που κάνουν το σχήμα τους να μοιάζει με αυτά του τρέχοντος μοντέλου. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο πλάι, στην κολόνα C.

Η Porsche έχει ήδη γνωστοποιήσει ότι η ηλεκτρική, τετρακίνητη, Macan θα βασίζεται στη νέα PPE πλατφόρμα, θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση, τουλάχιστον για αρχή, 611 PS και ροπή που θα ξεπερνά τα 1.000 Nm.

Η παρουσίαση της νέας Porsche Macan EV αναμένεται εντός του 2023.