Porsche Cayenne: Η ηλεκτρική έκδοση δείχνει τις πρώτες σχεδιαστικές αλλαγές (photos)


Μετά τη Macan, έρχεται η σειρά της Cayenne να περάσει στην ηλεκτρική εποχή. Δείτε τις νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα έχει το SUV της Porsche.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 22/5/2024

Η διαδικασία εξηλεκτρισμού της γκάμας της Porsche συνεχίζεται. Μετά την Macan EV που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2024, η νέα ηλεκτρική προσθήκη θα αφορά την Cayenne.

Το επιβλητικό SUV της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχθεί την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση εντός του 2026 - χωρίς να αποκλείεται η πρεμιέρα της να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2025 - και οι δοκιμές εξέλιξης καλά κρατούν.

Οι συνεργάτες μας εντόπισαν δύο πρωτότυπα να δοκιμάζονται σε δρόμους της γερμανικής υπαίθρου και μάς προμήθευσαν με τις ανάλογες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες. Όπως και την προηγούμενη φορά, είναι, πλέον, δεδομένο ότι η Porsche χρησιμοποιεί το αμάξωμα παραγωγής και όχι μία τροποποιημένη ηλεκτρική Macan, όπως συνέβη κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Μπορεί από μακριά να φαίνεται ότι έχουμε όλες τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, ωστόσο το «έξυπνο» καμουφλάζ αποτελείται από ταινίες στο χρώμα του αμαξώματος. Έτσι, αρκετά σημεία, όπως το κάτω μέρος των θυρών, η κολόνα C, οι δύο προφυλακτήρες αλλά και τμήματα των φωτιστικών σωμάτων δεν αποκαλύπτονται πλήρως.

Όμως, είναι εμφανές ότι η ηλεκτρική Cayenne θα έχει πιο μοντέρνα εμφάνιση από τη θερμική, που θα συνεχίσει να κυκλοφορεί παράλληλα με την EV έκδοση. Η σχεδίαση «δανείζεται» διάφορα στοιχεία από την ηλεκτρική Macan, όπως για παράδειγμα το σχήμα και η χωροθέτηση των προβολέων.

Αυτή τη φορά τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα είναι ανοικτά, σε αντίθεση με τις προηγούμενες λήψεις, χωρίς, πάντως, να μπορούμε να διακρίνουμε περισσότερες «ζουμερές» σχεδιαστικές λεπτομέρειες.

Η ηλεκτρική Cayenne θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), την οποία η Porsche εξέλιξε σε συνεργασία με την Audi και τη «συναντάμε» ήδη στην Macan EV αλλά και στο Audi Q6 e-tron. Ωστόσο, θα διαθέτει φαρδύτερο μετατρόχιο και μεγαλύτερο μεταξόνιο, λόγω του αυξημένου μεγέθους της.

Η ηλεκτρική Macan διαθέτει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh, ωστόσο, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους της, η Cayenne EV δεν αποκλείεται να εφοδιαστεί με μεγαλύτερη, προς όφελος της αυτονομίας. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για τις εκδόσεις ισχύος. Για να έχουμε μια «ελάχιστη» εικόνα, υπενθυμίζουμε ότι στη Macan υπάρχουν δύο τετρακίνητες εκδόσεις, με τους ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν 408 PS (Macan 4) και 639 PS (Macan Turbo).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η πρώτη υβριδική Porsche 911 «σκάβει» - Είναι 9 sec πιο γρήγορη από την τρέχουσα έκδοση

Porsche: Η 911 GTS Targa δείχνει την πίσω πτέρυγα και «τρέχει» για την παρουσίαση (photos)

Νέα έκδοση για την Porsche Cayenne - Περισσότερη δύναμη, αναβαθμισμένος εξοπλισμός (photos)