Η ηλεκτρική Porsche Cayenne δοκιμάζεται στα χιόνια - Οι πρώτες πληροφορίες (photos)


Ένα πρωτότυπο της νέας, ηλεκτρικής, Porsche Cayenne εντοπίστηκε να δοκιμάζεται στα χιόνια. Τι γνωρίζουμε, πότε παρουσιάζεται.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 27/1/2024

Η διαδικασία εξηλεκτρισμού της γκάμας της Porsche συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Πριν από δύο μέρες, η γερμανική φίρμα παρουσίασε τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική, Macan στη Σιγκαπούρη.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, επιβεβαιώθηκε ότι πολύ σύντομα θα αποκαλυφθεί και η νέα - ασφαλώς ηλεκτρική - Taycan. Οι παρουσιάσεις EV μοντέλων θα συνεχιστούν με την 718 και στη συνέχεια με την Cayenne. Από τις αρχές του 2023 έχει γίνει γνωστό ότι η 4η γενιά του δημοφιλούς SUV θα είναι ηλεκτρική, ενώ ακολούθησε το «φρεσκάρισμα» της υπάρχουσας σειράς.

Πλέον, μετά και την παρουσίαση της Macan, η Porsche μπορεί να επικεντρωθεί στην Cayenne και το μικρότερο SUV της φίρμας αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο. Με ποιο τρόπο; Αποτελώντας τη βάση πάνω στην οποία ξεκινούν οι δοκιμές του μεγάλου οχήματος ελεύθερου χρόνου.

Οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα αυτοκίνητο δοκιμών (mule car), το οποίο βασίζεται στο αμάξωμα της ηλεκτρικής Macan, με αρκετές - προσωρινές - τροποποιήσεις, καθώς, προφανώς, δεν είναι ακόμα έτοιμα τα πλήρη πρωτότυπα.

Ακόμα και με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να δούμε το αυξημένο μετατρόχιο μέσω των φαρδύτερων θόλων των τροχών, ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο. Ωστόσο, η 5θέσια διάταξη θα διατηρηθεί, ιδίως από τη στιγμή που η Porsche έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει, μετά την Cayenne, ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό 7θέσιο SUV (αυτή τη στιγμή έχει την κωδική ονομασία K1).

Τα περισσότερα στοιχεία στο αμάξωμα είναι προσωρινά, ενώ τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι ενιαία και όχι διαχωρισμένα, όπως στη νέα Macan. Το αν αυτό διατηρηθεί ως τη γραμμή παραγωγής, είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί. Σίγουρα, πάντως, δε θα υπάρχουν οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης που μπορούμε να δούμε σε αυτό το όχημα δοκιμής.

Από τη στιγμή που έχει ανακοινωθεί ότι - μετά τη Macan - και η νέα ηλεκτρική Cayenne θα βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για τα κινητήρια σύνολα που ενδέχεται να χρησιμοποιήσει. Η τετρακίνητη Macan παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις ισχύος, 408 PS και 639 PS (σε λειτουργία overboost με Launch Control), ενώ η μπαταρία της έχει ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh (95 kWh αξιοποιήσιμα), προσφέροντας αυτονομία έως 613 km.

Η παρουσίαση της πρώτης ηλεκτρικής Porsche Cayenne δεν αναμένεται νωρίτερα από τα τέλη του 2025, χωρίς να αποκλείεται να χρειαστεί να περιμένουμε έως και τις αρχές του 2026.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Διαθέσιμη στην Ελλάδα η Porsche Cayenne με τους 739 PS – Δείτε τις τιμές

Αποκάλυψη για το εσωτερικό της νέας ηλεκτρικής Porsche 718 Boxster (photos)

Ντεμπούτο για την πιο γρήγορη Porsche Cayenne όλων των εποχών (τιμές-photos)