Η Hyundai ετοιμάζει ετοιμάζει πυρετωδώς το ηλεκτρικό SUV των €10.000!


Ένα μικρό ηλεκτρικό SUV ετοιμάζουν οι Κορεάτες που θα έχει αυτονομία 300 km και απόδοση 184 ίππων. Πότε έρχεται.

  • 20/8/2021

Τα σχέδια ηλεκτροδότησης του Ομίλου Hyundai στοχεύουν σε όλες τις κατηγορίες. Ένα από τα επερχόμενα project είναι η ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης. Ένα αμάξωμα τύπου SUV που θα βγει στην αγορά για να ανταγωνιστεί, μεταξύ άλλων, το Dacia Spring, κάτι που προϊδεάζει πώς και το κόστος του θα κυμανθεί στις 10.000 ευρώ, όσο και η τιμή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου του ομίλου τις Renault με τις κρατικές επιδοτήσεις που ισχύουν στις αγορές που έχει ήδη λανσαριστεί.

Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει να καταστήσει κάθε μάρκα του σημείο αναφοράς για την ηλεκτροκίνηση. Ο νοτιοκορεάτης κατασκευαστής ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Ένα μοντέλο που θα δει το φως σε δύο έτη.

Η BorgWarner, συνεργάτης της Hyundai στα ηλεκτρικά συστήματα, έχει επιβεβαιώσει αυτά τα νέα σχέδια των Κορεατών. Η συμφωνία που υπέγραψαν και οι δύο εταιρείες καθιερώνει ότι αυτό το νέο αστικό αυτοκίνητο θα μπορούσε να λανσαριστεί με οποιαδήποτε σήμα από τις μάρκες που αποτελούν τον όμιλο αυτοκινήτων Hyundai Motor Group. Δηλαδή, από την ίδια τη Hyundai έως την KIA και τη Genesis.

Η παραγωγή του μοντέλου αυτού θα ξεκινήσει το 2023. Μια όχι πολύ μακρινή ημερομηνία που επιβεβαιώνει το γεγονός ότι το πλάνο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Η BorgWarner θα προμηθεύσει το Hyundai Group με μια νέα μονάδα ηλεκτροκίνησης για το νέο αυτοκίνητο. Μια μονάδα που θα συνδυάζει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση χώρου και βάρους. Πράγμα κρίσιμο καθώς θα είναι ένα μικρό όχημα.

Το μήκος αυτού του νέου ηλεκτρικού θα είναι μεταξύ 3,5 και 3,7 μέτρων. Ο ηλεκτρικός κινητήρας φημολογείται πώς θα έχει μέγιστη ισχύ 150 kW (184 hp). Ωστόσο, η Hyundai δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει όλη αυτή την απόδοση σε ένα όχημα πόλης, καθώς στόχος θα είναι το πώς θα εξοικονομείται ενέργεια με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση.

Από την άλλη πλευρά, αυτό το μελλοντικό μοντέλο θα έχει επίσης την αρχιτεκτονική της πλατφόρμας των 400-Volt  που μπορούμε να βρούμε σε άλλα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας. Αυτό θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να έχει μια αυτονομία περίπου 150 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας έναν ταχυφορτιστή 50 kW DC. Λογικά, και λόγω περιορισμών χώρου, η μπαταρία θα έχει μικρότερη χωρητικότητα από αυτή που χρησιμοποιεί το Hyundai Kona Electric. Το μέγιστο εύρος αυτονομίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 300 χιλιόμετρα.

Το ότι η Hyundai Group επιλέγει αμάξωμα τύπου SUV δεν είναι ασήμαντο. Προς το παρόν, το Dacia Spring, πέρα από την ιδέα του φθηνού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον επειδή είναι SUV.

Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις άγνωστες πληροφορίες που υπάρχουν σχετικά με αυτό το μελλοντικό ανταγωνιστή του Spring, μπορούμε σχεδόν να αποκλείσουμε ότι θα κυκλοφορήσει με το σήμα της Genesis. Το μέλλον του Hyundai i10 και του KIA Picanto πρόκειται να είναι 100% ηλεκτρικό.

Επιπλέον, η ίδια η KIA άφησε την πόρτα ανοιχτή για την πιθανή ανάπτυξη ενός KIA e-Picanto, κάτι που αναμένεται για την επόμενη γενιά.