Η Mazda υποδέχεται το μυστηριώδη «διάδοχο» του MX-5 (photo)


Το Mazda MX-5 θα μας συντροφεύει για αρκετά χρόνια ακόμα, καθώς οι Ιάπωνες συνεχίζουν να το θεωρούν ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα τους και ετοιμάζονται να παρουσιάσουν την επόμενη μέρα του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MAZDA
  • 10/10/2023

Ακολουθώντας την τακτική αρκετών άλλων Ιαπώνων κατασκευαστών, όπως για παράδειγμα η Daihatsu, η Honda και η Suzuki, η Mazda ανακοίνωσε τα πλάνα της για τη νεοσύστατη Japan Mobility Show (πρώην Tokyo Motor Show) που αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες της στις 25 Οκτωβρίου.

Το προσφάτως ανανεωμένο MX-5 ND3 θα βρίσκεται εκεί, όπως και το μοντέλο πρώτης γενιάς, NA, με το οποίο ξεκίνησε τη λαμπρή του πορεία το δημοφιλές roadster. Εκτός αυτού, η Mazda θα φέρει στην έκθεση και ένα MX-5 σε κλίμακα 2:3, κάνοντας ένα βήμα πιο κοντά στο νεανικό της κοινό.

Την εμφάνισή του θα κάνει και το MX-5 SeDV (Self-empowerment Driving Vehicle), το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για άτομα με προβλήματα κινητικότητας. Είναι εξοπλισμένο με ειδικές λαβές που αντικαθιστούν τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, μοχλό που επιτρέπει τον έλεγχο του τιμονιού με ένα χέρι και ειδική θέση για το αναπηρικό αμαξίδιο, ενώ είναι διαθέσιμο στη συμβατική και την RF έκδοση.

Βέβαια, αυτό που αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα αναμένεται να είναι ένα «νέο concept car που σχεδιάστηκε ως σύμβολο του θέματος της έκθεσης». Η εταιρεία δημοσίευσε μία, μοναδική φωτογραφία teaser, η οποία δείχνει το πίσω μέρος του οχήματος που θυμίζει αρκετά το Vision Study Concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο.

Στην αποκάλυψη του Vision Study, η Mazda είχε εξηγήσει ότι «προορίζεται να αναδείξει την αφοσίωση της μάρκας στα αυτοκίνητα που προσφέρουν ικανοποίηση». Η μετάφραση του παραπάνω είναι πιθανώς ότι το MX-5 δεν πρόκειται να λείψει από την γκάμα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Νωρίτερα μέσα στο 2022, ο Joachim Kunz, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης προϊόντων της Mazda στην Ευρώπη είχε πει: «Φαίνεται ότι θα έχουμε αυτό το αυτοκίνητο για πάντα, με αυτό το μέγεθος και χαρακτήρα και τον θερμικό του κινητήρα». Βέβαια, ο ίδιος εξήγησε ότι όπως είναι λογικό, θα έρθει η στιγμή όπου ο εξηλεκτρισμός θα είναι μονόδρομος για το MX-5.