Η κίνηση της Volkswagen να εξοπλίσει τα Golf και ID.3 με πολλά πλήκτρα αφής δεν ενθουσίασε τους πελάτες της και η ίδια η φίρμα το αναγνώρισε αυτό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη στροφή πορείας 180 μοιρών για το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας, το οποίο πρόκειται να πραγματοποιήσει την επιθυμία των αγοραστών.
Ο υπεύθυνος για τον εσωτερικό σχεδιασμό των μοντέλων της Volkswagen, Darius Watola, είχε αναφέρει ότι το ID. 2all Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο, θα αποτελέσει έμπνευση για τα επόμενα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας, υποδεικνύοντας μια «νέα προσέγγιση», η οποία έρχεται ως «απάντηση στα πρόσφατα σχόλια των καταναλωτών».
Σύμφωνα με τις εικόνες που δημοσιεύτηκαν μέσω του βρετανικού Autocar, το οποίο είχε την ευκαιρία να δει πριν από λίγες μέρες ένα πρωτότυπο του concept car από κοντά, η καμπίνα του έχει υλοποιήσει τη σχετική «δέσμευση». Στις παρακάτω φωτογραφίες του πρωτοτύπου που εντόπισαν οι Βρετανοί, βλέπουμε ότι το εσωτερικό έχει λάβει μια σειρά φυσικών διακοπτών για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, όπως κι έναν περιστροφικό επιλογέα στην κεντρική κονσόλα για τον έλεγχο της οθόνης.
We've just been up close and personal with the interior of the brand new Volkswagen ID 2all! What do you think? ?? pic.twitter.com/4rUOWIaCZc
— Autocar (@autocar) December 14, 2023
Ο Watola εξήγησε ότι «οι Ευρωπαίοι πελάτες είχαν μια διαφορετική ματιά, σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές και ζητούσαν περισσότερους φυσικούς διακόπτες». Απ' ό,τι φαίνεται, οι επιθυμίες του αγοραστικού κοινού θα εισακουστούν.
Συνέχισε λέγοντας ότι οι περισσότερες λειτουργίες, υλικά και χαρακτηριστικά του ID. 2all θα περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής που θα καταφτάσει το 2025 με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ. Εκτός αυτού, αποκάλυψε ότι ο στόχος είναι η Volkswagen να πετύχει «καλύτερη ποιότητα και ομορφότερο σχεδιασμό, για τους πελάτες που θεωρούν ότι μια οθόνη αφής δεν είναι αρκετή και περιμένουν το αυτοκίνητό τους να έχει φυσικούς διακόπτες και πλήκτρα για τις σημαντικές λειτουργίες».
Όταν φτάσει στις εκθέσεις της εταιρείας, θα βρίσκεται ένα «σκαλοπάτι» κάτω από το ID.3 στην γκάμα της εταιρείας, με την ίδια να το περιγράφει ως «compact σαν το Polo κι ευρύχωρο όπως το Golf».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW ID. GTI Concept: Πότε φτάνει στις εκθέσεις και με ποια τιμή
Η Volkswagen ετοιμάζει τον ηλεκτρικό διάδοχο του T-Cross - Όλα όσα ξέρουμε
VW ID. 1: Η προσπάθεια των Γερμανών για ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ