Όχι μόνο EV: Αυτό το εμβληματικό θερμικό αυτοκίνητο πόλης εξασφάλισε 6 χρόνια ζωής


Η σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση οδηγεί σε κατάργηση μια σειρά από εμβληματικά μοντέλα. Ωστόσο, το συγκεκριμένο αποτελεί εξαίρεση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: STELLANTIS / Simona Alampi
  • 12/4/2024

Την ώρα που αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη αποσύρει - ή ετοιμάζονται να αποσύρουν πολύ σύντομα - μικρά, συμπαγή, αλλά ακόμα και μικρομεσαία θερμικά μοντέλα στο πλαίσιο της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, το FIAT Panda αποδεικνύεται «πολύ σκληρό για να πεθάνει».

Το θρυλικό αυτοκίνητο πόλης της ιταλικής φίρμας, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1980, θα διατηρήσει τη θερμική του έκδοση τουλάχιστον έως το 2030. Αυτό ξεκαθάρισε, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, με στόχο να μπορέσει η φίρμα να συνεχίσει να προσφέρει ένα οικονομικά προσιτό αυτοκίνητο πόλης στους καταναλωτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η FIAT παρουσίασε πριν από 1,5 μήνα το Pandina, τη νέα «ειδική σειρά» του Panda, με πολλές αναβαθμίσεις, που σύμφωνα με την εταιρεία είναι το πιο ασφαλές και τεχνολογικά προηγμένο Panda που έχει υπάρξει ποτέ. Μπορείτε να δείτε όλα τα χαρακτηριστικά του πατώντας ΕΔΩ.

Στο πλαίσιο αυτής της παρουσίασης, είχε γίνει γνωστό ότι η παραγωγή του στο εργοστάσιο Pomigliano d’Arco της Ιταλίας θα διαρκέσει τουλάχιστον έως το 2027. Πλέον, μετά τη δήλωση του Tavares, θα συνεχίσει να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής έως το 2030. Με δεδομένο ότι η απαγόρευση πώλησης καινούριων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκινά το 2035, ουδείς μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο και νέας παράτασης.

Μην ξεχνάμε ότι σε λίγους μήνες - και συγκεκριμένα τον Ιούλιο - η FIAT θα παρουσιάσει το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, Panda, που, σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, θα είναι μεγαλύτερο από το τρέχον θερμικό μοντέλο και θα διαθέτει ψηλή θέση οδήγησης. Ήδη η φίρμα έχει παρουσιάσει το concept car στο οποίο θα βασίζεται.

Έτσι, το αμιγώς ηλεκτρικό αλλά και το θερμικό Panda (Pandina) θα συνυπάρχουν για αρκετά χρόνια. Η επιλογή αυτή μοιάζει «μονόδρομος» για την FIAT, αν σκεφτεί κανείς ότι το τρέχον μοντέλο ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της φίρμας στην Ευρώπη το πρώτο δίμηνο του 2024 με 26.357 αντίγραφα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.

Πηγή: Reuters

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

FIAT 500 Tributo Trepiuno: Συλλεκτική έκδοση που τιμά το concept του 2004 (video-photos)

Το Fiat 500e πιο προσιτό από ποτέ - Ετοιμοπαράδοτο με όφελος έως 6.000 ευρώ

Ζήτω η τρέλα! Το πιο χαμηλό Fiat Panda του κόσμου κάνει βόλτες στην Ιταλία (video)