Τo εκθαμβωτικό Volvo P1800 της Cyan αποκαλύπτεται


Η παρουσίαση του νέου Volvo P1800 από τη Cyan Racing είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις για τους φίλους των παλαιών αυτοκινήτων, τουλάχιστον σε επίπεδο δημιουργία

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/11/2020

Τον περασμένο Αύγουστο, όταν δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου που έμοιαζε πάρα πολύ στο θρυλικό Volvo P1800, πολλοί αναρωτήθηκαν τι ετοιμάζει η σουηδική εταιρεία. Καθώς, τότε, δεν υπήρχε περισσότερη ενημέρωση, ακούστηκαν διάφορα σενάρια για το τι ήταν το αυτοκίνητο.

Κάποιοι είπαν ότι η Volvo ετοίμαζε την αναβίωση του μοντέλου για τον εορτασμό των 60 ετών από την πρώτη παρουσίασή του (το 1961) και κάποιοι ότι ίσως να επρόκειτο για το προσωπικό αυτοκίνητο στελέχους της εταιρείας το οποίο να είχε μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Ωστόσο, εντός του Σεπτεμβρίου, η Cyan Racing, επίσημος συνεργάτης της  της Geely Group Motorsport, ανακοίνωσε επίσημα ότι αυτή δημιούργησε το νέο Volvo P1800, με βάση τα μηχανικά μέρη ενός σύγχρονου αγωνιστικού οχήματος.

Τώρα, έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες από το αυτοκίνητο, στο οποίο μπορούμε να δούμε λεπτομέρειες από το εσωτερικό του, τον κινητήρα του και την ανάρτησή του.

Ο κ. Ola Granlund, επικεφαλής Σχεδιασμού της Cyan Racing, δήλωσε σχετικά: «Εστιάσαμε την προσοχή μας να δημιουργήσουμε ένα εσωτερικό το οποίο να έχει την αισθητική ενός οχήματος της δεκαετίας του 1960, αλλά σε σύγχρονη έκδοση. Προσπαθήσαμε να είναι όσο το δυνατό πιο καθαρό σε σχεδίαση και δώσαμε έμφαση να διατηρήσουμε το στυλ του αυθεντικού το οποίο είχε επίκεντρο τον οδηγό. Εμείς, κάναμε ένα βήμα ακόμη, χρησιμοποιώντας σύγχρονα υλικά και τεχνολογία».

Η γενικότερη εικόνα του ταμπλό και του χώρου επιβατών παραπέμπει με αρκετή ακρίβεια σε αυτή του αρχετυπικού P1800, ενώ ξεχωριστό στοιχείο είναι και ο λεπτός και ψηλός μοχλός του κιβωτίου πέντε σχέσεων της «Holinger Engineering».

Σύμφωνα με τη Cyan Racing, ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που διαθέτει αποδίδει μέγιστη ισχύ 420 ίππους και μέγιστη ροπή 455 Nm. Όμως, όπως μπορούμε να δούμε στις αντίστοιχες φωτογραφίες, ο χώρος κάτω από το καπό είναι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορεί να δεχτεί και έναν μεγαλύτερο και αποδοτικότερο κινητήρα. Ως αναμενόμενο, στο νέο Volvo P1800, η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα και υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.