To Audi A6 Avant e-tron δείχνει την τελική του σχεδίαση - Οι διαφορές με το concept (photos)


Ένα πρωτότυπο της station wagon έκδοσης του νέου ηλεκτρικού Audi A6 εμφανίστηκε με το αμάξωμα παραγωγής και έδωσε τη δυνατότητα για συγκρίσεις.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 19/10/2023

H Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του A6 e-tron και το προηγούμενο διάστημα σας έχουμε παρουσιάσει σε αρκετές περιπτώσεις πρωτότυπα της έκδοσης βασικής sedan, αλλά και της «καυτής» RS να δοκιμάζονται, κυρίως σε χειμερινές συνθήκες.

Αυτή τη φορά οι συνεργάτες μας συνάντησαν την station wagon έκδοση του ηλεκτρικού A6. Γνωρίζουμε από τα μέσα του Μαρτίου του 2022 ότι θα υπάρξει A6 Avant e-tron, καθώς τότε ήταν που η γερμανική φίρμα προχώρησε στην αποκάλυψη της concept εκδοχής του.

Ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος, καθώς ήδη η BMW έχει ανακοινώσει ότι η ηλεκτρική i5 θα έχει και station wagon παραλλαγή, με την i5 Touring να είναι έτοιμη την άνοιξη του 2024. Το A6 Avant e-tron βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που η Audi έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Porsche και, όπως συνηθίζεται, στο μεγαλύτερο μήκος του αμαξώματος δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τη sedan/liftback έκδοση.

Οι διαφοροποιήσεις ξεκινούν από τη μέση και προς τα πίσω, με τη μεγαλύτερη οροφή και τη διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους. Σε σχέση με το concept, το συγκεκριμένο πρωτότυπο έχει αποκτήσει συμβατικούς πλαϊνούς καθρέπτες και χωνευτές χούφτες θυρών.

Επιπλέον, οι εντυπωσιακές ζάντες 22 ιντσών του concept car έχουν δώσει τη θέση τους σε τροχούς 20 ιντσών, ενώ η χαμηλότερη εισαγωγή στο μπροστινό μέρος έχει αποκτήσει αισθητήρα ραντάρ. Στο πίσω μέρος, υπάρχει τώρα ένας υαλοκαθαριστήρας καθώς και οριζόντιοι κόκκινοι ανακλαστήρες.

Αυτή τη φορά το αμάξωμα του συγκεκριμένου πρωτότυπου δείχνει ότι είναι το τελικό παραγωγής, μαζί με τους εμπρός προβολείς που είναι διπλοί, ακολουθώντας τα πρότυπα του concept του 2022 αλλά και του νέου Q6.

Από τη στιγμή που απουσιάζουν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για μια «συμβατική» έκδοση και όχι η «καυτή» RS. Αναμένεται να υπάρχουν εκδόσεις με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες και δεν αποκλείεται σε μεγάλο βαθμό να μοιράζεται τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με το νέο Q6 e-tron. Στις πιο ισχυρές εκδόσεις, η ισχύς θα ξεπερνά τους 700 PS, ενώ φημολογείται ότι με τη βοήθεια boost μπορεί και να υπερβαίνει τους 800 PS.

Όσο για την μπαταρία, θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh και θα υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης έως 270 kW, με αποτέλεσμα να χρειάζονται 30 λεπτά για να γεμίσει από το 10% στο 80%.

Η παρουσίαση του Audi A6 Avant e-tron αναμένεται το 2024 και μένει να φανεί αν θα γίνει ταυτόχρονα με την sedan έκδοση ή θα «χρειαστεί» να περιμένει λίγο διάστημα.