Το νέο Audi S4 Avant αλλάζει... όπως ποτέ άλλοτε (photos)


Εκτός από τις εμφανισιακές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την τρέχουσα έκδοση, η γερμανική εταιρία προχωρά και σε μια πιο δομική αλλαγή.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 15/3/2023

Οι συναντήσεις μας με την επόμενη γενιά του Audi A4, η οποία δοκιμάζεται εδώ και πολλούς μήνες, είναι αρκετές, μιας και οι εκδόσεις του μοντέλου είναι πολλές και διαφορετικές.

Αυτή τη φορά έχουμε στη διάθεσή μας νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της έκδοσης S4 Avant, που «προδίδει» το σπορ χαρακτήρα της από τις 4πλές απολήξεις της εξάτμισης, δύο σε κάθε άκρη.

Σιγά-σιγά, βέβαια, θα πρέπει να συνηθίζουμε τη νέα ονομασία της, καθώς σύμφωνα με ρεπορτάζ που προέκυψε πριν από λίγες μέρες, η γερμανική φίρμα θα διατηρήσει τους ζυγούς αριθμούς στην ονομασία των μοντέλων της αποκλειστικά για ηλεκτρικές εκδόσεις, «μεταφέροντας» τις θερμικές/υβριδικές στους μονούς.

Έτσι, για παράδειγμα, το θερμικό που μέχρι τώρα ξέραμε ως A4, θα γίνει Α5, άρα το πρωτότυπο που παρουσιάζουμε σήμερα θα πρέπει να αρχίσουμε να το λέμε ως S5 Avant. Επιπλέον, υπάρχουν και κάποιες φήμες ότι μπορεί οι sedan εκδόσεις να καταργηθούν και να «αντικατασταθούν» από τις Sportbacks, αλλά όλα αυτά μένει να αποδειχθούν.

Φαίνεται ότι βρισκόμαστε ακόμα πιο κοντά στην παρουσίασή του, καθώς τα φωτιστικά σώματα είναι, πλέον, παραγωγής και στο πίσω μέρος, κάτι που ισχύει για τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, η μάσκα είναι μικρότερη και διαχωρίζεται από τους αεραγωγούς στο κάτω μέρος, ενώ και ο προφυλακτήρας έχει πιο σπορ σχεδίαση σε σχέση με το «απλό» A5 Avant.

Στις διαφοροποιήσεις σε σχέση με την τρέχουσα γενιά περιλαμβάνονται τα πιο «ήπια» κάτω πάνελ θυρών, οι χωνευτές χειρολαβές και μια πιο σπορ κλίση στο πίσω τζάμι.

Πρόσβαση στο εσωτερικό του πρωτότυπου δεν ήταν εφικτή, αλλά γνωρίζουμε από προηγούμενες λήψεις ότι θα έχει επανασχεδιασμένο ταμπλό, με ανεξάρτητο ψηφιακό πίνακα οργάνων από την οθόνη του συστήματος infotainment.

Τέλος, δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη εικόνα για το αν το κινητήριο σύνολο θα μετατραπεί σε plug-in hybrid ή θα διατηρηθεί ο 3λιτρος V6 turbo κινητήρας diesel των 342 PS.