Η Dacia αποκάλυψε τα πλάνα της για την επόμενη γενιά του Sandero


O CEO της Dacia, Denis Le Vot, μίλησε για το νέο Sandero. Τα δεδομένα για τους κινητήρες, η πρόκληση της ηλεκτροκίνησης και η ημερομηνία παρουσίασης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 1/3/2024

Το Dacia Sandero «σπάει τα κοντέρ» στο B-segment, αποτελεί την αιχμή του δόρατος για τη φίρμα, διατηρώντας τις αμιγώς θερμικές εκδόσεις του (και με κινητήρα διπλού καυσίμου) και την προσιτή τιμή του. Τι θα συμβεί όμως σε λίγα χρόνια, όταν θα περάσει στην 4η γενιά του;

Η απάντηση δόθηκε από τα πιο επίσημα χείλη, αυτά του CEO της Dacia, Denis Le Vot, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης. «Η επόμενη γενιά του Sandero θα έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση», τόνισε μιλώντας στο Automotive News Europe και πρόσθεσε: «Θα παρουσιαστεί το 2027 ή το 2028 και θα μείνει στην παραγωγή μέχρι το 2035».

Η καταληκτική ημερομηνία δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς συμπίπτει με την απαγόρευση πώλησης καινούριων αυτοκινήτων με ΜΕΚ στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Dacia είναι αποφασισμένη να εξαντλήσει τα χρονοδιαγράμματα για την κατασκευή θερμικών μοντέλων, που είναι σαφώς φθηνότερα από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά και αποτελούν ακόμα κυρίαρχη επιλογή για τους καταναλωτές σε σχέση με τα EV.

Ο Le Vot τόνισε ότι «η επόμενη γενιά Sandero θα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο» και ότι η εταιρεία θα αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες που έχει στη διάθεσή της μέσω του Ομίλου Renault στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το νέο Renault 5 αλλά και το επερχόμενο Renault 4. Αμφότερα μπορεί να αποτελέσουν οδηγό για τις εκδόσεις Streetway και Stepway του Sandero, αντίστοιχα.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι για τις EV προτάσεις της Dacia, εξετάζεται το ενδεχόμενο αν η φίρμα θα «αποχωρήσει» από το A-Segment, όταν το ηλεκτρικό Spring ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του. «Το βασικό θέμα δεν είναι αν θα είμαστε παρόντες στο A ή στο B segment, αλλά αν θα υπάρχει η δυνατότητα προσφοράς προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά», επεσήμανε.

Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του Duster, το Sandero είναι το μόνο μοντέλο στην γκάμα της Dacia που δε διαθέτει υβριδική τεχνολογία. Ωστόσο, αυτό δεν θεωρείται μειονέκτημα για το brand. «Μπορούμε να έχουμε HEV Sandero; Ασφαλώς και μπορούμε, από τη στιγμή που υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις στα Clio και Captur. Ωστόσο, το ερώτημα είναι αν ο κόσμος έχει πραγματικά ανάγκη να πληρώσει πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω για να αγοράσει ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Και η απάντηση είναι πως δεν το έχει πραγματικά τόσο πολύ ανάγκη», σχολίασε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ και πωλήσεων της Dacia, Xavier Martinet.

Πηγή: Automotive News Europe

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Dacia: Φθηνότερα τα Duster, Jogger και Sandero - Δείτε τις νέες τιμές (πίνακες)

Η Dacia «φορτώνει» με νέα συστήματα ασφαλείας τα Sandero και Jogger

Test Drive: Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG - Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο crossover διπλού καυσίμου