Hennessey: Θέλει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας και να «γράψει» 480 km/h με το Venom F5


Παράλληλα, εκτός από το ρεκόρ ταχύτητας, στόχος της είναι να «κατακτήσει» μερικές από τις κορυφαίες πίστες των ΗΠΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: HENNESSEY PERFORMANCE
  • 21/2/2024

Το περασμένο έτος, η Hennessey είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας με το Venom F5 σε δημόσιο αυτοκινητόδρομο, στο Τέξας των ΗΠΑ, όμως αυτό δε συνέβη ποτέ. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο CarBuzz, ο επικεφαλής σχεδιασμού, Nathan Malinick, αποκάλυψε τι οδήγησε την εταιρεία στο να αλλάξει τα πλάνα της.

«Αν θέλετε να ξέρετε γιατί δεν πήγαμε σε εκείνον τον αυτοκινητόδρομο, μάλλον θα πρέπει να ρωτήσετε τους μηχανικούς. Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη,» είπε ο Malinick. «Κατασκευάζεται εδώ και 5 χρόνια τώρα, οπότε όταν είναι έτοιμο, θα είμαστε έτοιμοι κι εμείς.»

Οι Αμερικανοί έχουν ήδη πάρει τη σχετική έγκριση από το Υπουργείο Μεταφορών του Τέξας. Ένας φρεσκοστρωμένος δρόμος είναι η ιδανική τοποθεσία για ένα τέτοιο εγχείρημα, αφού και το μικρότερο πετραδάκι μπορεί να αποτελέσει χάος, όταν ένα όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 480 km/h, επίπεδα που θέλουν να αγγίξουν οι άνθρωποι της Hennessey.

Ο Malinick επιβεβαίωσε ότι η προσπάθεια θα γίνει και δεν έχει ακυρωθεί. Μάλιστα, προσέθεσε και κάποια επιπλέον ρεκόρ στη λίστα: «Έχουμε κάθε πρόθεση να κυνηγήσουμε αυτά τα ρεκόρ, είτε πρόκειται για ρεκόρ ταχύτητας, είτε για ρεκόρ πίστας. Θέλουμε να αφήσουμε το σημάδι μας με την F5.»

Εξήγησε επίσης ότι παρόλο που θα ήταν πολύ εντυπωσιακό και θα σήμαινε πολλά για την εταιρεία και για την εδραίωσή της στην παγκόσμια σκηνή της αυτοκίνησης, ένα ρεκόρ πίστας, ή τουλάχιστον μία προσπάθεια γι αυτό, στο Nurburgring Nordschleife, είναι πολύ δύσκολο να ολοκληρωθεί. «Θα έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα δορυφορικό τμήμα στο Nurburgring για να γίνει εφικτό. Θα θέλαμε πολύ να το κάνουμε, είμαστε όλοι petrolheads κι ονειρευόμαστε τέτοια πράγματα και πιστεύουμε ότι η F5 θα μπορούσε να γράψει έναν πραγματικά ανταγωνιστικό χρόνο. Όμως είναι πολύ δύσκολο για μια μικρή εταιρεία να κάνει κάτι τόσο τεράστιο,» είπε ο ίδιος.

Αντί για το Nurburgring, ο Malinick ανέφερε ότι η καλύτερη επιλογή της Hennessey θα ήταν η COTA. Εκεί, το ρεκόρ γύρου κρατά το Czinger 21C, το οποίο έκανε χρόνο 2:11.33 το 2021, ξεπερνώντας την προηγούμενη κορυφαία επίδοση, που ανήκε στη McLaren P1. Εκτός αυτού, πιθανές επιλογές θα μπορούσαν να αποτελέσουν οι Laguna Seca και Pikes Peak.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Hennessey Venom F5 Revolution αποχωρίζεται την οροφή και βάζει στόχο τα 480 km/h (photos-video)

Hennessey Venom F5 Revolution: Ένα «τέρας» 1.842 PS έτοιμο να μπει στην πίστα (photos-video)

Hennessey Venom F5 Roadster: Αποκάλυψη για την "ανοιχτή" έκδοση των 483 km/h (photos-video)