Ποιά αυτοκίνητα πήραν 5 αστέρια στις τελευταίες δοκιμές του EuroNCAP


Από τον πρόσφατο κύκλο δοκιμών crash tests, που ανακοίνωσε ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, προκύπτει πώς δεν πήραν 5 αστέρια όλα τα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν. Αναλυτικά τα αποτελέσματα.

  • 26/5/2021

Το C4 C-Cross το πιο πρόσφατο μοντέλο της Citroën, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής παραλλαγής ë-C4, κέρδισε τέσσερα αστέρια στα πολύ αυστηρά πλέον test ενώ οι BMW Σειρά 4 Coupé και 4 Series Convertible μοιράστηκαν και αυτά βαθμολογία πέντε αστέρων με τις BMW Σειρά 3 στην οποία βασίζονται σε μεγάλο βαθμό.

Η Genesis ως αυτόνομη μάρκα κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας παρουσία στη Νότια Κορέα και τις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και περίπου πέντε χρόνια. Τα δύο πρώτα μοντέλα από την πολυτελή μάρκα του Hyundai Group - το G80 sedan και το GV80 SUV - εντυπωσίασαν με τις κορυφαίες βαθμολογίες ασφαλείας.

Με αερόσακους κεφαλής, θώρακα και αλλά και κεντρικούς, το GV80 αρίστευσε στην προστασία από πλευρικές κρούσεις και το G80 ήταν μόλις ελάχιστα πίσω. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν επίσης άριστη βαθμολογία για την προστασία παιδιών και παρέχουν μια πλήρη σειρά συστημάτων υποστήριξης οδηγού για την πρόληψη ατυχημάτων. Η προστασία των πεζών του GV80 ήταν αρκετά πίσω από αυτήν του G80 το οποίο διαθέτει ενεργό καπό, αλλά αρκούσε για να εξασφαλίσει βαθμολογία πέντε αστέρων.

Το C4 C-Cross τρίτης γενιάς βρέθηκε στο επίπεδο τεσσάρων αστέρων, με τις επιδόσεις του στην προστασία ενηλίκων επιβατών, στην προστασία των πεζών και στα συστήματα ασφαλείας να μην του επιτρέπουν να αγγίξει το όριο των πέντε αστέρων. Το πρώτο μοντέλο του νεοσύστατου ομίλου Stellantis που αξιολογήθηκε από τον EuroNCAP, δοκιμάστηκε με τον βασικό εξοπλισμό που διατίθεται στις συμβατικές αλλά και ηλεκτρικές παραλλαγές C4 και ë-C4. Αυτό περιλαμβάνει το σύστημα πρόληψης πρόσκρουσης εμπρός AEB για αυτοκίνητα και πεζούς, αλλά όχι την ανίχνευση ποδηλάτη που προσφέρεται μόνο ως προαιρετικό στοιχείο.

Τέλος, η BMW Σειρά 4 Cabrio και 4 Series Coupé δανείζεται σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από τη Σειρά 3, που αξιολογήθηκε από τον EuroNCAP το 2019. Ορισμένες δοκιμές έχουν παρθεί από τη Σειρά 3 αλλά, τώρα, έχουν γίνει επιπλέον δοκιμές για να διασφαλιστεί ότι η ασφάλεια είναι στο ίδιο επίπεδο πέντε αστέρων με αυτό του 2019.