Η Lamborghini Urus PHEV έρχεται πιο ισχυρή, με νέα σχεδίαση και καινούριο εσωτερικό (photos)


Οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στην καμπίνα, αλλά και στη σχεδίαση στις δύο άκρες του αμαξώματος του SUV.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 2/8/2023

Εδώ και σχεδόν 1 χρόνο, από την πρώτη «συνάντηση» των συνεργατών μας με ένα αυτοκίνητο δοκιμών, γνωρίζουμε ότι η Lamborghini ετοιμάζει την πρώτη plug-in hybrid έκδοση της Urus.

Από τότε, προέκυψαν περισσότερα πακέτα «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών, αρχικά το φθινόπωρο και στη συνέχεια το χειμώνα, με ελαφρώς λιγότερο καμουφλάζ, αλλά και κατά τη διάρκεια «απαιτητικών» δοκιμών στον Αρκτικό Κύκλο.

Η PHEV Urus αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον, ιδίως από τη στιγμή που ο CEO της φίρμας, Stephan Winkelmann, ξεκαθάρισε πριν από λίγες εβδομάδες ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι η μοναδική που θα παραμείνει στη γκάμα της Urus από τα τέλη του 2024.

Έτσι, οι αμιγώς θερμικές Urus, Urus S και Performante, που είναι ήδη sold-out, θα «αποχωρήσουν», μιας και από το 2029 η δεύτερη γενιά θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Στο πρωτότυπο που σας παρουσιάζουμε σήμερα, είναι τοποθετημένα τα φώτα παραγωγής. Στο εμπρός μέρος οι διαφορές είναι αρκετές σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα, καθώς διαθέτει νέο καπό που «χαμηλώνει» συγκλίνοντας προς τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ η αλλαγή των φωτιστικών σωμάτων περιλαμβάνει και τα DRL με νέα «υπογραφή».

Η αλλαγή στα φώτα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, μόνο που το καμουφλάζ δε μας επιτρέπει να δούμε τα καινούρια γραφικά. Ωστόσο, τροποποιημένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, αλλά και η περιοχή γύρω από την πινακίδα κυκλοφορίας. Ασφαλώς, δεσπόζουν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, δύο σε κάθε πλευρά.

Για πρώτη φορά έχουμε στη διάθεσή μας φωτογραφίες από το εσωτερικό του πολυτελούς SUV και οι ειδήσεις είναι αρκετές. Υπάρχει νέο, επανασχεδιασμένο ταμπλό, με μεγαλύτερη οθόνη του συστήματος infotainment και διαφοροποίηση στα σημεία στα οποία υπάρχει η επένδυση. Επιπλέον, επανασχεδιασμένα είναι και τα κουμπιά μεταξύ των δύο οθονών, αλλά και οι αεραγωγοί.

Από τη στιγμή που η Urus γίνεται υβριδική, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το κινητήριο σύνολο. Όλα δείχνουν ότι θα διατηρηθεί ο V8 twin-turbo κινητήρας, αλλά δεν αποκλείεται να προέρχεται από την Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, μιας και αμφότερα τα SUV βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.

Ωστόσο, αυτό μένει να αποδειχθεί, αλλά σίγουρα η ισχύς του κινητήριου συνόλου θα είναι αρκετά μεγαλύτερη από τους 666 PS των Urus S και Performante, ξεπερνώντας ίσως και τους 700 PS. Σαφώς, με τη συνδρομή ηλεκτροκινητήρα και παρουσία του καινούριου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, προερχόμενο από τη Revuelto.

Η παρουσίαση της νέας Urus plug-in hybrid αναμένεται εντός του 2024.