Ψάχνοντας ευκαιρίες: Ποιά αυτοκίνητα πόλης μπορώ να αγοράσω μέχρι 11.000 ευρώ!


Μένουμε  σπίτι, αλλά ψάχνουμε για ευκαιρίες: Ας δούμε ποια είναι τα μοντέλα που μπορούν να αποτελέσουν, τελικά, το αγαπημένο μας αυτοκίνητο χωρίς να έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα για να το αποκτήσουμε.

  • 20/3/2020

Είναι αυτή η στιγμή που πρέπει να αγοράσουμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο αλλά τα περιορισμένα οικονομικά μας δεν επιτρέπουν να πάρουμε εκείνο το supercar που ονειρευόμαστε. Καθώς μεταθέτουμε την απόκτησή του για κάποια στιγμή στο μέλλον, αρχίζουμε να ψάχνουμε κάποιο προσιτό μοντέλο, το οποίο να ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες μας, αλλά και το όριο που έχουμε θέσει. Τα 11.000 ευρώ. Ας δούμε τις επιλογές που έχουμε.

Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 PS 3θυρο. Από 9.590 ευρώ (με προσφορά).

Το Aygo δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Η ιδιότυπη σχεδίασή του, τόσο στο εξωτερικό όσο και εσωτερικά, το κάνει να ξεχωρίζει από τα ομοειδή Citroen C1 και Peugeot 108. Η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία του είναι δεδομένα στοιχεία του, ως Toyota, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού του είναι καλό, ακόμα και στη βασική έκδοση του μοντέλου. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 4,1/100 km και τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται στα 83,70 ευρώ (CO2: 93 g/km). Η πεντάθυρη έκδοσή του ξεκινά από τα 9.980 ευρώ, πάντα με προσφορά.

Volkswagen up! 1.0 MPI 60 PS 3θυρο. Από 9.620 ευρώ.

Με ευχάριστο χαρακτήρα, σιλουέτα που παραπέμπει σε αυτή ενός πολυχρηστικού οχήματος, σχετικά μικρό βάρος και ευρυχωρία οχήματος μεγαλύτερης κατηγορίας, το up! είναι ένα όχημα που μπορεί να συνδυάσει με αποτελεσματικότητα τη μετακίνηση εντός και εκτός πόλης. Ο χιλιάρης ατμοσφαιρικός κινητήρας έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,4/100 km και τα τέλη κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει ο ιδιοκτήτης του είναι 90 ευρώ (CO2: 100 g/km). Η πεντάθυρη εκδοχή του είναι κατά 370 ευρώ ακριβότερη (από 9.990 ευρώ).

Skoda Citigo 1.0 MPI 60 PS. Από 9.780 ευρώ.

Το αυτοκίνητο πόλης της τσεχικής εταιρείας κάθε άλλο παρά μικρό είναι όταν επιβιβαστείς σε αυτό. Η πολύ καλή διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου και οι πρακτικές λύσεις που εφαρμόζουν οι άνθρωποι της Skoda στα μοντέλα τους το κάνουν να ξεχωρίζει από το alter ego του, το Volkswagen up! To Citigo έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,4 l/100 km και τέλη κυκλοφορίας 86,40 ευρώ (CO2: 96 g/km).

Dacia Sandero 1.0 75 PS. Από 9.980 ευρώ.

Αποτελεί «μόνιμη παρουσία» σε αυτή την οικονομική κλίμακα και μονίμως καταφέρνει να σε εντυπωσιάζει γι’ αυτά που προσφέρει, σε σχέση με το κόστος του. Η ευρυχωρία του (για τα δεδομένα της κατηγορίας), η πρακτικότητά του και η άνεση που παρέχει, σε κάνουν να το εκτιμάς σε μεγάλο βαθμό το Sandero. Με μέση τυποποιημένη κατανάλωση τα 6,2 l/100 km και τέλη κυκλοφορίας 117,60 ευρώ (CO2: 120 g/km), είναι οικονομικό και στην καθημερινή χρήση, όπως αναμένεις από ένα Dacia.

Mitsubishi Space Star 1.0 MIVEC 71 PS. Από 9.990 ευρώ.

Η ιαπωνική εταιρεία το χαρακτηρίζει ως «μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο». Η αλήθεια είναι πώς το Space Star ανταποκρίνεται σε αυτή την εκτίμηση. Το Mitsubishi ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το Dacia Sandero, δηλαδή μπορεί να τοποθετηθεί μεταξύ της σύγχρονης mini και supermini κατηγορίας, διαθέτοντας πλεονεκτήματα και από τις δύο. Η ευρυχωρία του και ο τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας του είναι δύο στοιχεία που το προσδιορίζουν. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 4,5 l/100 km και τα τέλη κυκλοφορίας κοστίζουν 100,94 ευρώ (CO2: 103 g/km).

FIAT Panda 1.2 69 PS. Από 10.550 ευρώ (με προσφορά).

Κοντεύει να χαρακτηριστεί «αειθαλές», κι όμως το Panda θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το καλύτερο όχημα πόλης. Με χαρακτηριστική σχεδίαση, ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις ενηλίκους και ιταλικό στυλ, είναι ένα μοντέλο που η εταιρεία δεν το αλλάζει επειδή απλά δεν χρειάζεται να το πράξει. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,7 l/100 km και τα τέλη κυκλοφορίας 115,64 ευρώ (CO2: 118 g/km).

ΚΙΑ Picanto 1.0 CCVT 75 PS. Aπό 10.490 ευρώ.

Η ΚIA αποτελεί μία από τις πιο αξιοπρόσεκτες αυτοκινητοβιομηχανίες στην εποχή μας, καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα (μικρότερο της πενταετίας) έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε κάθε τομέα της. Το Picanto είναι ο «Βενιαμίν» της αλλά διαθέτει πολλά από τα χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων μοντέλων της εταιρείας. Το στυλ, η σχεδίαση, η ευρυχωρία και η ποιότητα κατασκευής για την κατηγορία είναι τα βασικά στοιχεία του. Σε ό,τι αφορά τη μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,5 l/100 km και τα τέλη κυκλοφορίας 110,74 ευρώ (CO2: 113 g/km).

Hyundai i10 1.0 MPI 65 PS. Από 10.590 ευρώ.

Ένα μικρών διαστάσεων μοντέλο το οποίο είναι μεγαλύτερο απ’ όσο δείχνει. Το i10, είναι μεγαλύτερο στην αίσθηση που δίνει στους επιβάτες του, χάρη στην διαμόρφωση του εσωτερικού και του εξοπλισμού που διαθέτει. Η ποιότητα κατασκευής του είναι καλή, όπως και η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του, η οποία φτάνει τα 5,6 l/100 km. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι 114,66 ευρώ (CO2: 117 g/km).

Renault Twingo 1.0 SCe 65 PS. Από 10.780 ευρώ (με προσφορά).

Θέλετε το πιο ευέλικτο όχημα πόλης; Το Twingo είναι αυτό που αποζητάτε. Με κύκλο στροφής μόλις 8,7 m, δεν έχει αντίπαλο σε αυτόν τον τομέα. Βεβαίως, δεν είναι μόνο αυτό. Το σχετικά μικρό βάρος του και τα καλά τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα του έχουν ως αποτέλεσμα να έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,4 l/100 km ευρώ και ο ιδιοκτήτης του να χρειάζεται μόνο 90 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας (CO2: 100 g/km).

Citroen C1 1.0 VTi. Από 11.140 ευρώ.

Mε τιμή που ξεκινά από τα 11.140 ευρώ για την έκδοση με τον 1.0 VTi των 72 PS ξεφεύγει από το όριο που έχουμε θέσει. Σωστά. Όμως, αφενός το επιπλέον ποσό είναι μικρό και αφετέρου το στυλ του μικρού Citroen C1 ακαταμάχητο. Με μέση τυποποιημένη κατανάλωση τα 4,9 l/100 km και τέλη κυκλοφορίας 83,70 ευρώ (CO2: 93 g/km), το C1 θα ικανοποιήσει τις αστικές και περιαστικές μετακινήσεις μας, ενώ θα τα καταφέρει καλά και σε ένα ταξίδι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αυτά είναι τα χρηματοδοτικά προγράμματα για την απόκτηση αυτοκινήτου