Nissan: Η «πρόκληση» της τιμής του νέου Juke σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο


Οι Ιάπωνες θέλουν η τιμή του ηλεκτρικού διαδόχου του Juke να είναι στα ίδια επίπεδα με αυτή του υπάρχοντος θερμικού μοντέλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: NISSAN EUROPE NEWSROOM
  • 6/12/2023

Δύο από τις απορίες που δημιουργεί η είδηση ότι ο διάδοχος ενός μοντέλου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός, είναι οι εξής: Θα προσφέρει την ίδια οδηγική ευχαρίστηση σε σχέση με την υπάρχουσα θερμική έκδοση, αλλά και πόσο πιο ακριβή θα είναι η τιμή του.

Για το πρώτο, η απάντηση μπορεί να έρθει μόνο όταν ο ενδιαφερόμενος καθίσει στη θέση του οδηγού. Για το δεύτερο, ωστόσο, τα νέα έρχονται αρκετά νωρίτερα, με την ανακοίνωση της τιμής από την εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία. Στην περίπτωση του Nissan Juke, οι Ιάπωνες ευελπιστούν ότι η απάντηση θα είναι… ιδανική!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, οι Ιάπωνες στοχεύουν το αμιγώς ηλεκτρικό Juke να έχει τιμή παραπλήσια με του υπάρχοντος θερμικού μοντέλου. Αναγνωρίζοντας, ωστόσο, ότι ο συγκεκριμένος στόχος δεν είναι απλός, αλλά αγγίζει τα όρια της πρόκλησης για να επιτευχθεί.

Το νέο Juke θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας και με βάση την πρόσφατη σχετική ανακοίνωση της φίρμας, η σχεδίασή του θα βασίζεται στο Hyper Punk concept, το οποίο παρουσιάστηκε αρχικά ψηφιακά και στη συνέχεια στο Japan Mobility Show.

Στην ανακοίνωση της επισημοποίησης του ηλεκτρικού διαδόχου του Juke, η Nissan απέφυγε να δώσει οποιαδήποτε πληροφορία αφορά τις προδιαγραφές του, την ημερομηνία παρουσίασής του, ακόμα και του ονόματος που θα έχει το EV μοντέλο. Ωστόσο οι Άγγλοι εκτιμούν ότι από τη στιγμή που το τρέχον μοντέλο βγήκε στις αγορές το 2019, πιο πιθανή ημερομηνία για τον ηλεκτρικό διάδοχό του είναι το 2027.

Το νέο ηλεκτρικό Juke αναμένεται να βασιστεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα, στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault - Nissan - Mitsubishi. Από τη στιγμή που η συγκεκριμένη σχεδιάζεται για μοντέλα του C και D segment, το πιο πιθανό είναι το Juke να μεγαλώσει, μιας και αυτή τη στιγμή «πατάει» στην πλατφόρμα CMF-B, για οχήματα του B segment.

Υπάρχει, βέβαια και η αρχιτεκτονική CMF-BEV, ωστόσο αυτή πρόκειται να τοποθετηθεί στη Γαλλία για την παραγωγή του νέου Nissan Micra όπως και των Renault 4 και Renault 5.

Πηγή: Autocar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα περιορισμένη έκδοση για το Nissan Juke (photos)

Η Nissan ξεμπέρδεψε με τις ΜΕΚ – Όλα τα νέα μοντέλα στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά

Nissan Concept 20-23: Tο EV που δίνει την πρώτη γεύση του νέου Micra (video-photos)