Ο διάδοχος της McLaren P1 χάνει τις butterfly πόρτες – Πότε καταφτάνει


Το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την McLaren P1 θα είναι το πρώτο στην ιστορία της εταιρείας με gullwing πόρτες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MCLAREN
  • 10/3/2024

Η McLaren P1 βρίσκεται πολύ κοντά στο να υποδεχτεί τον διάδοχό της, αφού λέγεται ότι εκείνος θα καταφτάσει εντός του έτους. Ωστόσο, το νέο μοντέλο θα έχει μία βασική διαφορά από τον προκάτοχό του: οι butterfly πόρτες θα αντικατασταθούν από gullwing, ένα στοιχείο που δεν έχει ξαναεμφανιστεί σε κανένα προηγούμενο προϊόν της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το νέο όχημα έχει λάβει την κωδική ονομασία P18 κι όλα τα μέρη του θα είναι νέα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Automotive News. Το σασί από ανθρακόνημα θα είναι εντελώς καινούργιο, ενώ, όπως κι η P1, θα είναι σημαντικά επηρεασμένο από την αεροδυναμική που χρησιμοποιείται στη Formula 1.

Η διαφορά των δύο διαφορετικών ανοιγμάτων των θυρών είναι το σημείο που στηρίζονται. Στις butterfly πόρτες, ο μεντεσές είναι τοποθετημένος στην κολόνα A, ενώ στις gullwing στην οροφή. Οι τελευταίες χρησιμοποιήθηκαν αρχικά από τη Mercedes-Benz με την 300 SL, ενώ σήμερα εμφανίζονται στην Aston Martin Valkyrie και το Tesla Model X.

Όσο για την ισχύ του, ο διάδοχος της McLaren P1 θα διαθέτει έναν κινητήρα V8 της Ricardo, ο οποίος θα συνοδεύεται από ένα υβριδικό σύστημα, παράγοντας συνολικά περισσότερο από 1.000 PS. Σύμφωνα με δημοσίευμα του AN, το εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο θα ζυγίζει 70% λιγότερο από εκείνο που βρίσκει κανείς στην Artura.

Ερχόμενη πριν το τέλος του 2024, η P18 θα κληθεί να «αντιμετωπίσει» μία σειρά από αντιπάλους που βρίσκονται επίσης καθ' οδόν. Πρώτος στη λίστα είναι ο διάδοχος της LaFerrari, που έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα φτάσει μέσα στη χρονιά κι επίσης θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Ταυτόχρονα, η Porsche αναμένεται να αποφασίσει σύντομα για το επόμενό της hypercar, μια πρώτη γεύση του οποίου πήραμε με την παρουσίαση του Mission X concept το περασμένο καλοκαίρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το μαχητικό F-35 τα βάζει με την πιο γρήγορη McLaren όλων των εποχών (video)

McLaren GTS: Όταν ο V8 των 635 PS συνδυάζεται με έναν τεράστιο χώρο αποσκευών (photos)

McLaren: Η 750S είναι η αρχή του τέλος για τους V8