Το νέο Peugeot 5008 «τρέχει» για την παρουσίασή του - Τι γνωρίζουμε ως τώρα (photos)


Μετά τα νέα 2008 και 3008, σειρά παίρνει το μεγάλο, 7θέσιο SUV της Peugeot. Το 5008 εντείνει τις δοκιμές εξέλιξης και αποκτά EV έκδοση.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 11/12/2023

Η Peugeot παρουσίασε το νέο 2008 την περασμένη άνοιξη. Ακολούθησε, στα μέσα του Σεπτεμβρίου, η αποκάλυψη του νέου 3008, που απέκτησε για πρώτη φορά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τι απομένει, πλέον, για τη γκάμα των SUV της; Το ολοκαίνουριο 5008.

Η αλήθεια είναι ότι δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ. Ήδη οι συνεργάτες μας έχουν εντοπίσει σε δύο διαφορετικές στιγμές πρωτότυπα της τρίτης γενιάς του (έως και) 7θέσιου οχήματος ελεύθερου χρόνου της γαλλικής φίρμας. Μόνο που αυτή τη φορά, στο συγκεκριμένο πακέτο φωτογραφιών, το νέο 5008 ξεκίνησε τις χειμερινές δοκιμές του.

Η αλήθεια είναι ότι εκτός από το έντονο καμουφλάζ, το πρωτότυπο της Peugeot είχε ως σύμμαχο και τις καιρικές συνθήκες, που δεν εξασφάλιζαν την καλύτερη ορατότητα, με αποτέλεσμα οι φωτογραφίες που σάς παρουσιάζουμε να μην δείχνουν όλες τις λεπτομέρειες που θα μπορούσαν.

Όμως για άλλη μια φορά, είναι εμφανές ότι το μεγάλο SUV διατηρεί την «παραδοσιακή» τετραγωνισμένη σχεδίαση και δεν «υποκύπτει» στην τάση των Coupe SUV. Αυτό, ασφαλώς, βοηθά τους χώρους για τα κεφάλια των επιβατών της 3ης σειράς καθισμάτων.

Κατά τα λοιπά, περιμένουμε μια φιλοσοφία σχεδίασης που θα «απηχεί» αυτή του 3008, αλλά σαφώς σε μεγαλύτερη «έκδοση». Επιπλέον, όπως και στο C-SUV, το 5008 θα αποκτήσει για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, προσθιοκίνητη αλλά και τετρακίνητη. Μάλιστα, το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι αμιγώς ηλεκτρικό, κάτι που σημαίνει ότι μπαίνει στα «δύσκολα», με τις ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες.

Τρία είναι τα στοιχεία που, παρά το έντονο καμουφλάζ, «προδίδουν» την ταυτότητά του. Η κλειστή μάσκα του, μιας και δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις ψύξης, η απουσία απολήξεων της εξάτμισης, αλλά και η σχεδίαση των τροχών που είναι ίδια με αυτή της ηλεκτρικής έκδοσης του 3008. Στόχος η όσο το δυνατόν περισσότερη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης, προς όφελος της αυτονομίας.

Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν υπάρχουν μέχρι σήμερα, αλλά σίγουρα αναμένουμε το Panoramic i-Cockpit με την υψηλής ανάλυσης κυρτή οθόνη 21 ιντσών να δεσπόζει. Περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment και αμφότερα διαθέτουν οθόνες 10 ιντσών.

Τέλος, για τα κινητήρες, η πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis δίνει τη δυνατότητα ήπια υβριδικών, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων. Μένει να φανεί αν θα υπάρχουν και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο 5008 θα δοθούν στις αρχές του 2024, όπως είχε ανακοινώσει η Peugeot στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου 3008. Όσο για την αποκάλυψή του, μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε το μέσο του νέου έτους, ίσως και τις αρχές του 2ου εξαμήνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ